برای بهبود ارائه خدمات به شهروندان اراک دریغ نمی‌کنیم

رئیس شورای شهر اراک گفت: شورا در راستای ساخت موزه دفاع مقدس و تأمین تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا، چندین میلیارد تومان به نهادهای زیر مجموعه دولت کمک کرده است زیرا اعضای آن معتقد هستند که تمامی این امور برای بهبود خدمات دهی به شهروندان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی سورانه در دیدار با مدیران پارک علم و فناوری استان مرکزی با اعلام حمایت مدیریت شهری از توسعه علمی که منجر به ایجاد اشتغالزایی برای دانشجویان می‌شود، اظهار کرد: از نظر قانونی محدودیت‌های فراوانی برای کمک شهرداری به پارک علم و فناوری وجود دارد اما از نظر بنده راه‌ها بسته نیست و با شکل گیری یک تعامل مناسب بین این پارک و مدیریت شهری قطعاً می‌توان اقدامات شایانی کرد.

وی ادامه داد: شورای شهر اراک سهم خود را برای بهبود شرایط و اصلاح نگاه‌ها به پارک علم و فناوری انجام خواهد داد تا کاستی‌ها و کم‌توجهی‌ها به این مرکز دانش‌بنیاد رفته رفته از بین برود.

رئیس شورای شهر اراک افزود: با توجه به وجود راه‌حل‌های مشارکتی مناسب، شورا طی جلساتی که برگزار خواهد کرد، شهرداری را مجاب به اجرای طرح فضای سبز پارک علم و فناوری می‌کند تا قدم دیگری برای جذب مشارکت‌های بیشتر در توسعه این پارک برداشته شود.

وی با بیان این پیشنهاد که مدارس نیز می‌توانند بخشی از فضای مورد نیاز پارک علم و فناوری را در محله‌های مختلف شهر تأمین کنند، گفت: رشد منفی جمعیت سبب کاهش تعداد دانش آموزان و حضور آنها در مدارس شده است لذا به نظر می‌رسد که پارک علم و فناوری می‌تواند برای در اختیار گرفتن مدارس به منظور تأمین فضای کافی، برای ایجاد پارک مخصوص علم و فناوری مخصوص دانش آموزان اقدام کند که البته این امر نیازمند مشارکت اداره کل آموزش و پرورش است و قطعاً شورای شهر نیز حمایت لازم را انجام می‌دهد.

سورانه تاکید کرد: شورای شهر دوره پنجم اراک در راستای ساخت موزه دفاع مقدس و تأمین تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا، چندین میلیارد تومان به نهادهای زیر مجموعه دولت کمک کرده است زیرا اعضای این شورا معتقد هستند که تمامی این امور برای بهبود خدمات دهی به شهروندان بوده و قطعاً برای کمک به توسعه پارک علم و فناوری دریغ نمی‌کنند اما لازم است تا جلسات کارشناسی بیشتری در این باره تشکیل شود تا با بهترین راه حل‌ها، شاهد اجرای بهترین اقدامات باشیم.

کد خبر 475399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.