تقابل ملی پوشان فوتسال در لیگ برتر / بازار کوثر میزبان صدرنشین گروه

در یازدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر میزبان فرش آرای مشهد است و تیم گیتی پسند اصفهان نیز به مصاف کراپ الوند قزوین می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم بازارهای روز کوثر امروز (سه شنبه ۲۸ بهمن) از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی اصفهان از تیم فرش آرا مشهد میزبانی می‌کند. تیم فوتسال گیتی پسند نیز در همین ساعت، در شهر قزوین برابر تیم کراپ الوند قرار می‌گیرد.

بازارهای روز کوثر اصفهان _ فرش آرا مشهد

تیم بازار کوثر اصفهان هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه برابر تیم ایمان شیراز به تساوی ۵_۵ دست پیدا کرد. آنها در حال حاضر از ۹ بازی که انجام داده‌اند هشت امتیاز دارند و در رده پنجم جدول گروه (ب) قرار دارند.

تیم فرش آرای مشهد هفته قبل در یک بازی جذاب دست به کار بزرگی زد و تیم سن ایچ ساوه را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد. شاگردان مجید مرتضایی اکنون با انجام ۹ بازی ۲۰ امتیاز دارند و صدرنشین جدول گروه خود هستند.

بازی رفت دو تیم در مشهد با نتیجه ۴_۴ به اتمام رسید اما در این دیدار شرایط دو تیم متفاوت است و هیچکدام نمی‌خواهند امتیاز از دست بدهند. از طرفی تیم بازار کوثر در خانه خود بازی می‌کند و می‌داند در صورتی که ۳ امتیاز این دیدار خانگی را کسب نکند و تیم حفاری این هفته پیروز دیدار خود باشد، جایگاه پنجمی خود را از دست می‌دهد. در آن سوی میدان فرش آرایی‌ها نیز نمی‌خواهند به راحتی صدر جدول را از دست بدهند.

وظیفه قضاوت این دیدار بر عهده احسان سبزواری به کمک منصور قربانی، اسماعیل دولتیاری و علی احمدی خواهد بود. همچنین محمد فرجی ناظر داوری این بازی خواهد بود.

کراپ الوند قزوین _ گیتی پسند اصفهان

شاگردان وحید شمسایی هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو بودند. آنها در حال حاضر از هشت بازی که انجام داده‌اند و یک بازی کمتر نسبت به مقاومت البرز صدرنشین، ۱۷ امتیاز کسب کرده‌اند و در جایگاه دوم جدول گروه (الف) رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

در آن سمت کراپی ها هفته گذشته تیم شهروند ساری را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دادند. شاگردان رضا لک، اکنون از ۸ بازی ۱۴ امتیاز دارند و در جایگاه سوم جدول گروه خود قرار دارند.

از آنجایی که دو تیم از بازیکنان ملی پوش زیادی برخوردار هستند بدون شک بازی جذابی خواهد بود. همچنین با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، نتیجه‌گیری و کسب پیروزی برای هر دو تیم مهم خواهد بود. از طرفی یاران اصغر حسن زاده در تیم گیتی پسند می‌خواهند پیروزی را مانند بازی رفت تکرار کنند و در آن سمت میدان مهدی جاوید و همبازیانش نمی‌خواهند در خانه مغلوب گیتی پسند شوند.

مجید فراهانی، وحید سکوتی، هادی ترابی و انور ابراهیم پور قضاوت این دیدار را انجام می‌دهند. همچنین ابراهیم مسیبی ناظر داوری این بازی خواهد بود.

سایر دیدارهای هفته یازدهم (سه شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۵)

گروه الف:

فردوس قم _ مقاومت البرز

شهروند ساری _ شهید منصوری قرچک

گروه ب:

راگا شهر ری _ مس سونگون ورزقان

ملی حفاری اهواز _ سن ایچ ساوه

کد خبر 475338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.