برونو جزء سه بازیکن برتر اروپاست

آمار و ارقام همگی حاکی است که هافبک پرتغالی تیم منچستریونایتد از زمان حضورش در این تیم تاثیر شگرفی داشته و شاید تبدیل به یکی از برترین بازیکنان جهان شده باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با گلزنی دوباره برای منچستریونایتد، عطش بی پایان گشودن دروازه برونو فرناندس، هافبک پرتغالی منچستریونایتد بیش از همیشه برای هواداران روشن شد، بازیکنی که از زمان حضورش در ترکیب شیاطین سرخ تحول بزرگی را در این تیم ایجاد کرده است.

سبک گل‌هایی که فرناندس در بازی‌ها به ثمر می‌رساند بسیار لذت بخش است و تا همین لحظه بسیاری از هواداران فوتبال عاشق تأثیرگذاری او در جریان مسابقه و گل‌های او شده‌اند. البته باید توجه داشت که به عنوان یک هافبک تهاجمی، بازی‌سازی مسئله مهمتری است که برونو به خوبی بر آن واقف است.

با نگاهی به آمار و ارقام به ثبت رسیده از زمان پیوستن برونو به تیم منچستریونایتد تاکنون، وی یکی از سه بازیکن برتر لیگ‌های اروپایی محسوب می‌شود و شاید تنها مسی و لواندوفسکی عملکرد بهتری نسبت به او داشته اند.

او از اول فوریه ۲۰۲۰ تا این لحظه در ۳۸ بازی به میدان رفته است که در جریان این بازی‌ها موفق به زدن ۲۲ گل و ارسال ۱۶ پاس گل نیز شده است. مجموع این آمار به همان عدد ۳۸ یعنی تعداد بازی‌های او می‌رسد که نشان می‌دهد برونو به طور میانگین در هر مسابقه‌ای که برای یونایتد به میدان رفته، یک گل برای این تیم به دست آورده است.

مسی و لواندوفسکی روی ۴۴ گل از زمان مشابه تا این لحظه تاثیرگذاشته اند که از لحاظ آماری کمی بهتر از برونو فرناندس محسوب می‌شود. این آمار و ارقام به خوبی ثابت می‌کند که فرناندس یکی از برترین بازیکنان حال حاضر اروپا محسوب می‌شود و شاید حتی او جزء سه بازیکن برتر جهان باشد.

کد خبر 475249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.