دانلود قسمت نهم سریال قورباغه + لینک تماشا

قسمت نهم سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده و صابر ابر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سریال قورباغه که برای چند هفته متوالی از پربازدیدترین برنامه‌ها و سریال‌های نمایش خانگی بود به ایستگاه نهم رسید. داستان این سریال با گذر از نیمه، ابعاد جدیدی پیدا کرده و تقریباً اکثر شخصیت‌های مهم از جمله «شمس آبادی» و «نوری» حضور پررنگ‌تری در سریال دارند. در قسمت هشتم این سریال گره‌های قسمت‌های ابتدایی با ورود هومن سیدی (شمس آبادی) باز شد.

با این تفاسیر در قسمت‌های آینده باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی برای شخصیت‌ها خواهد افتاد همچنین از قسمت قبل نیز حضور نوید محمدزاده به عنوان شخصیت «نوری» در سریال پررنگ‌تر شده و انتظار می‌رود این بازیگر بیشتر در قاب قورباغه دیده شود. البته لازم ذکر است که همچنان با گذشت نیمی از سریال خبری از شخصیت مهران غفوریان نیست، شخصیتی که بسیاری از هواداران این سریال منتظر ورود او و بازی متفاوتش هستند.

در خلاصه قسمت نهم سریال قورباغه آمده است: «وقتی راه حلی وجود نداره، کاری غیر از نابود کردن نمی‌مونه!»

قورباغه با بازی صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی همچنین هومن سیدی ساعت ۲۰ روزهای دوشنبه به صورت از نماوا پخش خواهد شد. کارگردانی، نویسندگی و تدوین این سریال را نیز هومن سیدی برعهده دارد.

در خلاصه داستان کلی که برای سریال قورباغه منتشر شده آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم…»

دانلود قسمت نهم سریال قورباغه

کد خبر 475235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    6 0
    عالی
  • ماهان اعزازی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    3 2
    فیلم باحالیه