راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی متمرکز مدیریت درمان تأمین اجتماعی

مدیر درمان تأمین اجتماعی اصفهان گفت: در راستای استقرار نظام ارجاع الکترونیک، سامانه نوبت‌دهی متمرکز مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان، از تمام نقاط استان با هدف ارائه خدمات بهتر و سهولت در گرفتن نوبت راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی اصفهان؛ علی اعتصام پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و سهولت در گرفتن نوبت از مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان، نوبت دهی متمرکز مراکز درمانی اصفهان از تمام نقاط استان اصفهان از طریق کد دستوری تلفن همراه (USSD)، ۳۱#*۱۴۲۰*، شماره تماس ۳۵۱۸۱ سامانه نوبت دهی متمرکز مدیریت درمان تأمین اجتماعی قابل استفاده است.

وی با اشاره به این مطلب که نوبت‌گیری متمرکز مراکز درمانی در مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، از ارکان اصلی رعایت حقوق شهروندان است و باعث تسهیل دریافت خدمات درمانی خواهد بود، اظهار کرد: این سامانه هم راستا با استقرار نسخه الکترونیک جهت نوبت‌گیری صورت پذیرفته است.

اعتصام پور اظهار کرد: مراجعین جهت استفاده از خدمات درمانی مورد نیاز در استان با شماره‌گیری کد دستوری #۳۱*۱۴۲۰*، از طریق تلفن همراه می‌توانند اقدام به گرفتن نوبت مورد نظر خود نمایند که در روش کد دستوری، نیازی به تلفن همراه هوشمند نمی‌باشد و استفاده از آن کاملاً رایگان است.

کد خبر 475228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.