اجرای طرح یکسان‌سازی تابلوهای تبلیغاتی و تجاری در نوشهر

شهردار نوشهر از اجرای طرح همسان سازی تابلوهای تبلیغاتی و تجاری در این شهر خبرداد.

علی امانی در گفت و گو با ایمنا با اشاره بر ضرورت توجه بیشتر به طرح‌های زیباسازی و زیبا بخشی در شهر گردشگری نوشهر، اظهار کرد: مناطق گردشگری در همه جای دنیا دارای نظم و نماد مشترک و گردشگر پسند است و همین موضوع سبب می‌شود تا جلوه‌ای متفاوت و منحصر به فرد به خود بگیرد و روند توسعه بخشی سرعت و دقت بیشتری به خود ببخشد.

وی ادامه داد: شهر نوشهر که همواره یکی از مقاصد اصلی و مهم گردشگران داخلی و خارجی است نیز از این قاعده مستثنی نیست و ضرورت داشتن مبلمان شهری متناسب با جغرافیا و اقلیم و فرهنگ اصیل بومی و محلی منطقه کاملاً احساس می‌شود.

شهردار نوشهر از اجرای طرح یکسان سازی تابلوهای مغازه داران با مشارکت مالکان مغازه‌ها خبر داد و تصریح کرد: شهرداری نوشهر در راستای تحقق بخشیدن به این امر مهم، اقدام به طراحی و اجرای سر در واحدهای تجاری سطح شهر با مشارکت مالکان آنها به منظور بازآفرینی شهری و نیز افزایش وسعت زیبایی بصری کرده است.

وی گفت: در فاز اول اجرای این طرح، واحدهای تجاری خیابان ۱۵ خرداد از حد فاصل اداره برق تا مسجد جامع نوشهر آغاز شده و به شکل زیبایی طراحی و نصب شده است و زیبایی بصری خاصی به این شهر گردشگری و ساحلی بخشیده است.

کد خبر 475152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.