معتمدان پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری

مشاور شهردار اصفهان تعامل با معتمدان را از ضروریات پیشبرد اهداف مدیریت شهری دانست و گفت: باید از نظرات سازنده مردم برای رفع مشکلات شهر به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا کیهان‌پور در دیدار با معتمدان محلات مختلف منطقه شش شهرداری، اظهار کرد: طبق تأکیدات شهردار اصفهان پیرامون تشکیل جلسات تعاملی با شهروندان جهت استخراج نظرات و خواسته‌های به حق مردم اصفهان، در منطقه شش شهرداری نیز با معتمدان محلات این منطقه نشست مفصلی برگزار شد.

وی رضایتمندی شهروندان را اولویت شهر و مدیریت شهری دانست و افزود: اگر معتمدان از وضعیت موجود و درخواست‌های مردمی اطلاعات صحیحی به مدیریت شهری منتقل کنند، بخش‌های مختلف مدیریت شهری می‌توانند خواسته‌های مطرح شده را به خوبی اجرا کنند تا میزان رضایتمندی شهروندان را افزایش دهیم.

مشاور شهردار اصفهان تاکید کرد: معتمدان پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری هستند؛ این افراد به خوبی مسائل و مشکلات منطقه را شناخته و می‌توانند برای رفع مسائل به شهرداری کمک کنند.

وی با بیان اینکه معتمدان در مناطق مختلف می‌توانند بازوی توانمند مدیران اجرایی در هر منطقه باشند، گفت: در هر منطقه وقتی مشکل یا بحرانی به وجود می‌آید، می‌توان با معتمدان گفت و گو و راهکار ارائه کرد و در راستای رفع مسائل گام برداشت.

بودجه یک هزار میلیارد تومانی برای منطقه شش در سال ۱۴۰۰

«محمدرضا برکت» مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان در این دیدار، موارد مطرح شده توسط معتمدان را کلید حل مشکلات نهفته در محلات منطقه دانست و گفت: آنچه معتمدان به مدیریت شهری انتقال می‌دهند بدون شک موارد کلیدی است که از دل شهر به گوش ما می‌رسد و برای رسیدگی به مطالبات مردمی تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر با تأکیدات و توجه ویژه شهردار و اعتبارات خوب تخصیص یافته پروژه‌ها و اقدامات بسیار خوبی در راستای افزایش رفاه شهروندان در منطقه شش اجرا شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۰ برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت شهرداری، بودجه منطقه شش حدود یک‌هزار میلیارد تومان بسته می‌شود که می‌تواند افق بزرگی را برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی در برداشته باشد.

به گزارش ایمنا، در این دیدار نظریات، مطالبات مردمی و پیشنهادات و انتقادهای محلات مختلف این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معتمدان مواردی را که برای منطقه رشد و پیشرفت دربرداشت را مطرح کردند.

کد خبر 475030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.