هزینه ۵ میلیاردی تملک اراضی واقع در طرح‌های عمرانی کوشک

شهردار کوشک گفت: از شش ماه دوم سال ۹۹ تا بهمن ماه سال جاری، توانسته‌ایم در مسیر پروژه‌های عمرانی، شش هزار و ۷۰۰ مترمربع آزادسازی اراضی داشته باشیم.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که پنج میلیارد تومان هزینه تملک اراضی و املاک واقع در طرح‌های عمرانی بوده است، اظهار کرد: شهرداری با هدف تلاش برای تامین رفاه حال شهروندان و رفع گره‌های ترافیکی توانسته آزادسازی‌ اراضی، بسیار خوبی در سطح شهر داشته باشد که از آن جمله می‌توان به پروژه‌های تعریض خیابان سلمان فارسی، خیابان آزادگان، خیابان یخچال و خیابان کارگر شمالی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از شش ماه دوم سال ۹۹ تا بهمن ماه امسال با مشارکت اعضای شورای شهر و همدلی و همراهی مردم توانسته‌ایم در مسیر طرح‌های عمرانی شهرداری شش هزار و ۷۰۰ مترمربع آزادسازی اراضی و املاک با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال داشته باشیم که این امر موجب کاهش تصادفات، رفع گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز شده است.

شهردار شهر کوشک با اشاره به اجرای هفت پروژه تأثیرگذار شهری اظهار امیدواری کرد: تا پایان دوره، پروژه‌های ناتمام شهری را به پایان برسانیم تا به شهروندان شهر کوشک در راستای اعتلای شهر و پیشرفت شهری خدمت اندکی ارائه داده باشیم.

کد خبر 475028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.