یحیی به دنبال حفظ بردهای متوالی

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که شرایط خوبی را در هفته‌های اخیر پشت سر گذاشته اند و با کسب حداکثر امتیاز از سه بازی اخیر با پیکان دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۷:۱۵ به مصاف شاگردان تارتار خواهد رفت. سرخ پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کنند، این در حالی است که با کسب سه امتیاز احتمالی پرسپولیس برابر پیکان، آن‌ها با پشت سر گذاشتن استقلال به رده دوم جدول صعود کرده و با یک بازی کمتر نسبت به حریفان در یک قدمی سپاهان صدر نشین قرار می‌گیرند.

بازگشت لک به دروازه

حامد لک در دیدار اخیر قرمزها به دلیل چهار اخطاره شدن مقابل تراکتور محروم بود و رادووشوویچ درون دروازه قرار گرفت، پس از یک بازی، لک دوباره به دروازه سرخ‌پوشان باز می‌گردد و گلر این تیم در دیدار با پیکان خواهد بود.

کنعانی همچنان مصدوم

سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر پیکان هستند، عملکرد قابل قبول مدافعان قرمز پوش برابر تراکتورسازی تبریز و مس رفسنجان کادر فنی را راضی به حفظ آن‌ها در این دیدار کرده است، این در حالی است که غیبت کنعانی زادگان در این هفته از رقابت‌ها نیز هنوز ادامه دارد و وی به دلیل مصدومیت دور از میادین است.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با پیکان، میلاد سرلک، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستند. قرمزها بعد از انجام بازی معوقه با گل گهر سیرجان و دیدار با پیکان، در نیم فصل دوم رقابت‌ها مهدی ترابی را نیز با خود خواهند داشت و این بازیکن قطعاً خط میانی پرسپولیس را تقویت می‌کند.

عالیشاه و امیری در خط حمله

وحید امیری و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در بازی با خودرو سازان هستند. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۴-۴-۲ بازی خواهند کرد و در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

کد خبر 474951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.