سایپا _ تراکتور/ تراکتور در آخرین بازی نیم فصل اول دنبال فرار از پایین جدول

تیم فوتبال تراکتور در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در تهران به مصاف سایپا می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _ ۲۶ بهمن ماه_ در هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف تیم فوتبال سایپا می‌رود.

دیدار تیم‌های سایپا و تراکتور

ورزشگاه: پاس قوامین

داوران: عباس راکی، جعفر مهاجر، امین زاهدی و محمد جواد مداح

کمک داوران اضافه: سید مهدی مرجان زاده و حمید رضا همیراد

ناظر: محمد رضا فلاح

آخرین رویارویی: تراکتور ۳ _ یک سایپا

تیم فوتبال تراکتور در چهارده هفته اخیر پنج پیروزی، چهار تساوی و پنج باخت به دست آورده که با ۱۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

شاگردان شجاعی اگر بتوانند سایپا را از پیش رو بردارند ۲۲ امتیازی خواهند شد و در صورت نتیجه‌ نگرفتن، آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان تا رده تا رده ششم بالا خواهند آمد، اما اگر به تساوی رضایت دهند یا شکست بخورند به خاطر نزدیکی امتیازات در پایین جدول امکان سقوط تا رده سیزدهم جدول وجود دارد.

در آن طرف زمین سایپا است که با سه پیروزی، هشت تساوی و سه باخت در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است، این تیم اگر موفق شود تراکتور را شکست دهد در صورت نتیجه‌ نگرفتن هرکدام از تیم‌ها هشتم تا دوازدهم بالا خواهد آمد و در صورت شکست یا تساوی در جایگاه سیزدهم خواهد ماند.

سایپا و تراکتور فصل گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت تراکتور با نتیجه یک بر صفر سایپا را از پیش رو برداشت و در بازی برگشت بازهم تراکتور با نتیجه سه بر یک سایپا را شکست داد.

کد خبر 474885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.