گاندوها بدون ناخدا برابر مس

در پانزدهمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان برابر تیم مس رفسنجان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین دیدار نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان امروز _یکشنبه ۲۶ بهمن_ از ساعت ۱۵ در شهر رفسنجان میهمان تیم مس خواهد بود.

ذوبی ها هفته گذشته دربی اصفهان را با نتیجه ۳ بر یک به تیم سپاهان واگذار کرد. پس از دیدار دربی، باشگاه ذوب آهن به صورت توافقی با رحمان رضایی قطع همکاری کرد اما همچنان سرمربی خود را انتخاب نکرده است و می‌خواهد در تعطیلات نیم فصل سرمربی موردنظر خود را معرفی کند. ذوبی ها اکنون از ۱۴ بازی که انجام دادند، ۱۱ امتیاز دارند و با توجه به اختلاف امتیازی که با تیم سایپا دارند در صورت پیروزی در برابر مس نیز نیم فصل را در همین جایگاه به اتمام می‌رسانند.

در آن سوی میدان مس رفسنجان در دیدار قبلی خود برابر پرسپولیس که معوقه نیز بود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. آنها از ۱۴ بازی که انجام دادند ۱۹ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده نهم جدول قرار دارند و در صورت کسب ۳ امتیاز این دیدار و در صورتنتیجه نگرفتن سایر رقبا می‌توانند تا ۴ پله در جدول جایگاه خود را بهبود ببخشند.

هر دو تیم برای گرفتن امتیاز پا به بازی می‌گذارند. ذوبی ها می‌خواهند از اسم و رسم خودشان دفاع کنند و با پیروزی نیم فصل را به اتمام برسانند. در آن طرف نیز شاگردان ربیعی نمی‌خواهند در این بازی خانگی به حریف خود امتیاز بدهند و به فکر ارتقای جایگاه خود در جدول هستند.

سایر دیدارهای امروز (یک شبنه ۲۶ بهمن):

سایپا _ تراکتور (ساعت ۱۵)

پرسپولیس _ پیکان (ساعت ۱۷:۱۵)

کد خبر 474879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.