آسفالت گرم ۹۸ کیلومتر از راه‌های شریانی شهرستان اردستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای ۵ پروژه روکش آسفالت گرم به طول ۹۸ کیلومتر در راه‌های شریانی شهرستان اردستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل راهداری استان اصفهان، فرزاد دادخواه با اشاره به ترانزیتی بودن راه‌های شهرستان اردستان اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های منابع مالی ۵ پروژه روکش آسفالت گرم با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان در شهرستان اردستان اجرا یا آغاز شده است.

وی ادامه داد: عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور بزرگراه واریانت کارخانه سیمان محور اصفهان_ اردستان به طول ۲۴ کیلومتر، لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم اردستان_پلیس راه_ بادرود و بالعکس به طول ۱۶ کیلومتر، عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم اردستان_ظفرقند_نایین و بالعکس به طول ۱۵ کیلومتر، اجرای میکروسرفیسینگ راه‌های شهرستان اردستان به طول ۱۸ کیلومتر و عملیات بازیافت سرد محور اردستان_نایین به طول ۲۵ کیلومتر اجرا شده یا در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان پیشرفت سه پروژه عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور اصفهان واریانت کارخانه سیمان (اصفهان_اردستان)، اجرای میکروسرفیسینگ محور اردستان و بادرود عملیات بازیافت سرد محور اردستان_نایین را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی دو پروژه دیگر دیگر نیز آغاز شده است.

دادخواه تاکید کرد: با اجرای این پروژه‌ها ضمن حذف نقاط پر تصادف، شاهد کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای هستیم.

وی هزینه اجرای هر کیلومتر لکه گیری و آسفالت گرم در شرایط موجود کشور را حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از انتقادهای سازنده برای خدمت رسانی به مردم استقبال می‌کنیم اما در اظهارنظرها باید جوانب عدالت و واقعیت‌های بودجه‌ای کشور و شرایط خاص ترافیکی و تردد استان اصفهان را لحاظ کرد.

جذب اعتبارات جدید برای بهبود محورهای شریانی شهرستان اردستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پیگیری‌ها، بازدیدها و ارائه گزارشات متعدد به مسئولان بالادستی کشور جهت ترمیم روکش آسفالت راه‌های شریانی استان از جمله شهرستان اردستان تصریح کرد: ۴۸ میلیارد تومان اعتبار ویژه جهت بهسازی راه‌های شریانی شهرستان اردستان ابلاغ شده است.

دادخواه با اشاره به بررسی‌های کارشناسان جهت مشخص کردن محورهای اولویت دار شهرستان اضافه کرد: مراحل برگزاری مناقصات و فرآیندهای اداری این پروژه‌ها آغاز شده و به زودی با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

کد خبر 474876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.