بایرن مونیخ و یک خرید جذاب دیگر

قدرتمندترین تیم آلمان بار دیگر موفق شد در یک جدال سخت و پرحاشیه برای به خدمت گرفتن یکی از آینده‌دارترین مدافعان جهان موفق شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، از ابتدای فصل گذشته بود که مرور عملکرد تحسین برانگیز دایوت اوپامکانو مورد توجه سران باشگاه‌های مختلف قرار گرفت و در این میان باشگاه بایرن مونیخ تمایل زیادی به جذب این بازیکن فرانسوی لایپزیش نشان داد.

اوپامکانو در فصل گذشته موفق شد عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و تا این لحظه از رقابت‌های فصل جدید نیز عملکرد او شایان توجه بوده است. این بازیکن فرانسوی در کنار کوناته یک زوج فرانسوی مستحکم در قلب خط دفاعی لایپزیش بودند و در کسب موفقیت‌های این تیم در بوندسلیگا آلمان کمک زیادی کردند.

باشگاه‌های مختلفی دنبال جذب اوپامکانو بوده‌اند که در این میان می‌توان به دو باشگاه مطرح انگلیسی لیورپول و چلسی اشاره کرد که برای جذب این بازیکن تلاش زیادی کرده‌اند و با توجه به عملکرد نه چندان جالب مدافعین لیورپول در کنار فن دایک و البته رخ دادن مصدومیت‌های متداول، این باشگاه متقاعد شده بود که باید برای جذب مدافع فرانسوی لایپزیش تلاش کند.

علی رغم تلاش این دو باشگاه، در نهایت مدافع جوان لایپزیش تصمیم گرفت تا در آلمان بماند و به جای رفتن به انگلستان یا کشورهای دیگر اروپا، بایرن مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و احتمالاً جایگزینی برای داوید آلابا خواهد بود.

باشگاه بایرن مونیخ برای جذب اوپامکانو باید ۴۲.۵ میلیون یورو پرداخت کند البته این مبلغ معادل بند آزادسازی این بازیکن محسوب می‌شود و باشگاه لایپزیش مایل به فروش این بازیکن نبوده بلکه باشگاه بایرنی‌ها تمایل زیادی به جذب او داشته‌اند. باید اشاره کرد که مدت زیادی تا اتمام قرارداد این بازیکن باقی نمانده و به همین دلیل باشگاه لایپزیش ترجیح داد که به جدایی هر چه سریع‌تر او رضایت دهد تا بتواند از فروش وی درآمدی کسب کند.

کد خبر 474766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.