شهردار مشهد: از تیم‌های ورزشی حمایت می‌کنم

شهردار مشهد گفت: مجموعه مدیریت شهری در حد توان خود از تیم‌های ورزشی از جمله نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ایران، حمایت می‌کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مردم عزیز مشهد، سلام

توی چند روز گذشته درباره مشکلاتی که برای نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر رخ داده پیام‌ها و کامنت های زیادی داشتم. واقعیتش به دلیل برخی حواشی نمی‌خواستم واکنشی داشته باشم اما حجم بالای نگرانی‌ها که مطرح شده بود باعث شد تا توضیحاتی خدمتتان عرض کنم.

دیدم خیلی‌ها درخواست داشتند که شهرداری مشهد در قامت متولی وارد شود و امتیاز تیم را خریداری کند و به تیم‌داری بپردازد اما این مسئله در دستور کار ما نیست و قانون این اجازه رو نمیدهد که بخواهیم به صورت مستقیم تیمداری داشته باشیم.

برای این‌که تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان بتوانند از حمایت برخوردار بشوند، توی دو سال گذشته آئین‌نامه ورزش قهرمانی توسط اعضای محترم شورای‌شهر به تصویب رسید و بر پایه این آئین‌نامه در بودجه سالیانه شهرداری ردیفِ مختص به ورزش قهرمانی تعریف شد.

فکر می‌کنم مدیران باشگاه به خوبی می‌توانند تأیید کنند چه آن زمانی که مشکلات عدیده مالی دو سال قبل برای تیم پیش آمد و شهرداری با نگاه نجات اورژانسی ورود کرد و چه در برهه‌ای که مالکیت تیم به مجموعه جدید واگذار شد، ما حمایت‌هایی را از این تیم داشتیم و مطمئناً بر اساس آئین‌نامه و قانون به حمایت خودمان هم ادامه می‌دهیم.

اما امیدوارم واقعاً مشکلات ریشه‌ای که برای بخش خصوصی در حمایت از ورزش وجود دارد یکبار برای همیشه حل بشود، چون این رویه اصلاً جالب نیست که در برهه‌های گذرا، بخش خصوصی ورود کند و بعد از مدتی کوتاه دوباره نیاز به حمایت ارگان‌های مختلف باشد.

به دغدغه‌مندی فوتبال‌دوستان شهرمان احترام می‌گذارم و این اطمینان خاطر رو می‌دهم که مجموعه مدیریت شهری در حد توان خودش از تیم‌های ورزشی از جمله نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ایران، حمایت می‌کند و این توضیح رو هم می‌دهم که مطالبه خرید امتیاز تیم حداقل از سوی شهرداری شدنی نیست.

به آقای وطنخواه که توی همه این سال‌ها برای حفظ این تیم تلاش ویژه‌ای کردند خداقوت می‌گویم و برای مهدی رحمتی عزیز هم که برای موفقیت تیم شهرمان دارد تلاش می‌کند و روزهای سختی رو هم می‌گذراند، آرزوی موفقیت دارم.

امیدوارم با همت درون استانی به‌ویژه کمک دوست عزیزم احسان اصولی رئیس هیأت فوتبال و همه بزرگ‌ترهای فوتبال، بتوانیم به نماینده فوتبال استان خراسان رضوی در لیگ برتر کمک کنیم.

تقریباً همه ما با فوتبال خاطره‌ها داریم و باور دارم که فوتبال می‌تواند شوق زندگی رو بین دوستدارانش بیشتر کند و موفقیت تیم مورد علاقه مان حال بهتری واسه وا بسازد."

کد خبر 474721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.