احداث مدرن‌ترین پارک آبی جنوب کشور در شیراز

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک آبی بزرگ شیراز با مشارکت شرکت ساختمانی شمس عمران در سالروز ولادت امام باقر (ع) آغاز شد.

هادی شهدوست شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک آبی بزرگ شیراز در زمینی به وسعت ۵.۳ هکتار و زیربنای تقریبی ٢٥ هزار مترمربع در ابتدای بزرگراه آیت‌الله حسینی الهاشمی احداث می‌شود که شامل ۱۴ سرسره، محیط بازی‌های آبی کودکان (دریاچه کودکان)، رودخانه، دریاچه، استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، اتاق ماساژ و رستوران است.

وی افزود: از مشخصه‌های بارز و منحصر به فرد این پروژه، طراحی ویژه برای ایجاد امکان استفاده جانبازان و معلولان از تمامی ظرفیت و فضاهای آن بوده و همچنین برای نخستین بار سینما ۵ بعدی در پارک آبی با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا احداث می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با بیان این که، احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته‌های به جای شهروندان فهیم شیراز از مدیریت شهری بوده است اظهار کرد: پس از مذاکرات متعدد به دلیل نوسان بازار ارز و این که اکنون ثبات نسبی به وجود آمده و با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر شیراز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهدوست شیرازی با بیان این که برخی تجهیزات و تأسیسات این پارک از به‌روزترین و مدرن‌ترین آن‌ها در دنیاست و نیاز به وارد کردن از سایر کشورها است، گفت: پارک آبی بزرگ شیراز در جنوب کشور منحصر به فرد بوده و در بعضی از قسمت‌ها در کشور نظیر ندارد.

کد خبر 474666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.