در بحث نتیجه‌گیری، دچار نوسان بودیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وجود هواداران، مسئولیت مدیران و اعضای تیم را بیشتر می‌کند که امیدوارم تمام بازیکنان در دیدار مقابل سایپا با تمرکز بالا و احساس مسئولیت، توانایی خود را نشان بدهند و حداکثر امتیاز را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل سایپا، اظهار کرد: دیدار مقابل سایپا آخرین دیدار نیم‌فصل اول است، اما با توجه به برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ اعلام شده، فاصله‌ای میان دو نیم‌فصل وجود ندارد که این بازی برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: سایپا یک تیم جوان، دونده و با انگیزه بالاست که در خانه خود حریف سختی برای همه تیم‌ها به حساب می‌آید. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد که کار را برای ما سخت می‌کنند، اما امیدوارم در این دیدار از فرصت‌ها استفاده کنیم و تاکتیک‌های خود در زمین را به اجرا بگذاریم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه طی هفته‌های گذشته در بحث نتیجه کمی دچار نوسان بودیم که این موضوع هواداران را نگران کرده است، تصریح کرد: تراکتور یک تیم معمولی نیست و تیمی بزرگ با هوادارانی پرشور و بیشمار است. وجود این هواداران، مسئولیت مدیران و اعضای تیم را بیشتر می‌کند که امیدوارم تمام بازیکنان در دیدار مقابل سایپا با تمرکز بالا و احساس مسئولیت، توانایی خود را نشان بدهند و حداکثر امتیاز را کسب کنند.

چمنیان افزود: در دیدارهای قبلی برخلاف جریان بازی، نتوانستیم به برتری برسیم. تیم ما در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشته و امیدواریم مقابل سایپا هم این اتفاق رقم بخورد.

وی در خصوص تیم داوری خاطر نشان کرد: تیم داوری خوبی برای این دیدار انتخاب‌ شده است و مطمئن هستم با قضاوت خوب داوران و بازی جوانمردانه سایپا، بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: برای این بازی محروم نداریم، اما اوکاشه حمزاوی یک مصدومیت جزئی دارد، این بازیکن روز گذشته هم با تیم تمرین کرد و احتمالاً بتوانیم در صورت ضرورت از او نیز استفاده کنیم. بقیه بازیکنان نیز آمادگی دارند تا به میدان بروند.

کد خبر 474660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.