افتتاح ۲۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: فردا _یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹_ در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور شهردار اصفهان بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی این منطقه به ارزش ٢٨٠ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه بازسازی و بازگشایی تالار هنر و️ پروژه مشارکتی تجاری اداری میثم از جمله پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۱۰ است.

وی با بیان اینکه با نظر شهردار اصفهان، در تالار هنر احیای سالن کوچک، اصلاح استاندارسازی پلاتوهای تمرین، ساخت اتاق فرمان مستقل برای سالن کوچک با تجهیزات، تعمیر سیستم‌های تهویه و سرمایشی و گرمایشی، احیای سالن کنفرانس سالن کوچک، اصلاح ورودی و رمپ گذاری برای معلولان، تعمیر تجهیزات نور و صدا در دستور کار قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی و بازگشایی تالار هنر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه مشارکتی تجاری اداری میثم در عرصه‌ای به وسعت ۸۹۸ مترمربع با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ متر مربع احداث شده و دارای دو واحد تجاری و هشت واحد اداری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری برای مشارکت سرمایه‌گذاران در منطقه ۱۰ گفت: با توجه به اینکه این منطقه در مجاورت اتوبان شهید آقا بابایی، بزرگراه چمران و اردستانی قرار گرفته، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران است تا برای اجرای پروژه‌های شاخص، سرمایه‌گذاری کنند.

شهبازی تصریح کرد: علی رغم وجود اراضی متعدد کشاورزی در این منطقه، به دنبال تغییر کاربری اراضی نیستیم بلکه تلاش می‌کنیم با ارزش‌آفرینی، این ظرفیت‌ها در حوزه ترویج گلخانه گیاهان دارویی و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با نگاه حاکم بر شهرداری در زمینه افزایش مشارکت با سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های مختلف، شاهد توجه ویژه سرمایه‌گذاران برای مشارکت در حوزه اقتصاد شهری باشیم.
 

کد خبر 474656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.