۴۰ نفر از کادر درمان امروز واکسن کووید ۱۹ را دریافت کردند

رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان گفت: امروز در مرحله اول ۴۰ دوز واکسن " اسپتنیک وی" به کادر درمان این بیمارستان تزریق شد و در ادامه طبق برنامه وزارت بهداشت و تعداد دوزی که در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد، برنامه واکسیناسیون انجام خواهد شد.

عباسعلی نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص واکسیناسیون کادر درمان بیمارستان شریعتی، اظهار کرد: امروز در مرحله اول ۴۰ دوز واکسن " اسپتنیک وی" به کادر درمان بیمارستان تزریق شد و در ادامه طبق برنامه وزارت بهداشت و تعداد دوزی که در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد، برنامه واکسیناسیون انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در بیمارستان شریعتی بخشی را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده و ضروری است که کادر درمان بیمارستان در اولویت واکسن کووید ۱۹ قرار بگیرند و امیدواریم در روزهای آتی دوزهای بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد، باید برنامه‌ریزی کاملی برای ادامه روند واکسیناسیون باشد تا بتوانیم با اولویت‌بندی دقیق‌تری کادر درمان واکسینه شوند.

رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان با بیان اینکه از تعداد دوزی که قرار است به بیمارستان شریعتی اختصاص داده شود، اطلاعات کاملی نداریم، خاطرنشان کرد: در اوج بیماری کووید ۱۹ حدود ۳۵۰ نفر از کادر درمان بیمارستان درگیر کرونا ویروس شدند و لازم است که کادر درمان که با بیماران کرونا در ارتباط هستند، هر چه زودتر واکسن را دریافت کنند تا مبتلا نشوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در بخش بیماران مبتلا به کرونا ویروس حدود ۳۰ نفر بستری هستند و اقدامات لازم برای آن‌ها در حال انجام است.

نصر اصفهانی در خصوص ادامه رعایت کامل دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا، افزود: افراد باید نکات بهداشتی مقابله با شیوع کرونا را رعایت کنند تا بیماری و آمار ابتلاء به کرونا ویروس افزایش نیابد و بیماری از کنترل خارج نشود، چرا که خدمات رسانی به سایر بیماران مختل می‌شود و کادر درمان نیز با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد.

کد خبر 474398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.