پیام قدردانی رئیس جمهور از مردم برای حضور باشکوه در مراسم ۲۲ بهمن

رئیس جمهور در پیامی، از حضور متفاوت، اما با شکوه و امید آفرین ملت ایران در جشن بزرگ ملی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت هوشیار و سرافراز ایران

حضور متفاوت اما با شکوه و امید آفرین شما ملت قدرشناس ایران در جشن بزرگ ملی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر صحنه‌های ماندگاری از انسجام، همبستگی و هوشیاری ملت بزرگ ایران را در این برهه حساس از زمان به نمایش گذاشت.

درود خداوند بر شما که با لبیک به آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و پاسخ به ندای رهبری معظم انقلاب در مراسم امسال با حضور هوشمندانه و متفاوت و با رعایت تمامی پروتکل‌ها برای حفظ سلامت جامعه بار دیگر نقشه‌های دشمنان این ملت را نقش بر آب کردید. امسال شما سوار بر خودروها و مرکب‌های موتوری، نمایشی دیگر از عشق به انقلاب و همبستگی ملی و تجدید میثاق با انقلاب را در مقابل دیدگان جهانیان رقم زدید و بالندگی و پویایی این انقلاب اسلامی را به رخ آنان کشیدید و ثابت کردید که در هیچ شرایطی بر سر استقلال و عزت و سربلندی خود معامله نکرده و نخواهید کرد.

اینجانب با تبریک این جشن بزرگ ملی، از آحاد مردم و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی که با مشارکت آگاهانه خود در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، صفحه زرین دیگری در تاریخ درخشان انقلاب رقم زدند و یکپارچگی خود را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشته و زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدند، صمیمانه سپاسگزارم.

پیام روشن و بلند چنین حضوری این است که تا وقتی مردم در صفوفی مستحکم از آرمان‌هایی که هزاران شهید دلاور و جانباز سلحشور و خانواده معظم ایثارگران ضامن آن است، دفاع می‌کنند، این شور و عظمت هرگز ریزش نخواهد داشت و هر سال بیش از پیش بر اوج و عظمت آن افزوده خواهد شد.

از درگاه خداوند بزرگ سربلندی ایران عزیز و تداوم مسیر عزت و پیشرفت ملت لایق ایران را مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهور اسلامی ایران

کد خبر 474383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.