۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
شرور فراری بازداشت شد

شرور فراری که پلیس ساوه در جستجوی او و همدستانش بود به دام قانون گرفتار شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره اظهار کرد: در پیگیری دستگیری اعضای یک باند توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان که منجر به کشف حدود ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شد، سرنخ‌هایی از دست داشتن یک شرور متواری در این پرونده به دست آمد.

وی افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس و در استعلام انجام شده مشخص شد این عامل اصلی توزیع مواد مخدر فردی است که به دلیل شرارت‌ها و مزاحمت‌های مختلف برای شهروندان، تحت تعقیب قضائی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری فرد مورد نظر که پیوسته محل اختفایش را تغییر می‌داد از سوی پلیس شهرستان ساوه ادامه داشت تا اینکه با رصد و اشراف اطلاعاتی پلیس، سرانجام مخفیگاه این فرد شرور در شهر “آوه” شهرستان ساوه شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

مزاحم مردم ساوه به دام افتاد و روانه زندان شد

وی اظهار کرد: این شرور با ۶ فقره سابقه درگیری و شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

عیسی آبادی خاطرنشان کرد: دستگیری این فرد شرور که دارای سوابق متعدد شرارت، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پرونده خود بود، موجب شادمانی و قدردانی شهروندان از عملکرد پلیس شد.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی و آزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مجرمان و هنجار شکنان برخورد قانونی صورت پذیرد.

منبع: رکنا

کد خبر 474370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.