رسانه‌ها به جای پرداختن به اقدامات ناپسند، عظمت حضور مردم را نشان دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مجریانی که جهت برگزاری مراسم ۲۲ بهمن مشخص شده بودند، به نحو احسن وظایف خود را انجام دادند. بهتر است رسانه‌ها به جای پرداختن به حاشیه و اقدامات ناپسند برخی افراد، به عظمت حضور مردم در این مراسم بپردازند.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان، اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال‌های گذشته بود؛ زیرا به دلیل گسترش بیماری کرونا در کشور، با محدودیت‌های خاصی اجرا شد، اما برگزاری این مراسم به صورت خودرویی، باعث شناسایی ظرفیت‌ها و ابتکارات جدید در جهت بزرگداشت دهه فجر شد.

وی افزود: تنوع برنامه‌های گرامیداشت ۲۲ بهمن در سطح استان اصفهان و ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان در عرصه تبلیغات فضای مجازی، نسبت به سال‌های گذشته گسترش یافت و محدودیت‌های بهداشتی، مانع از موضع‌گیری در مقابل دشمنان و حمایت از انقلاب اسلامی نشد و همه مردم به صحنه آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم در یوم الله ۲۲ بهمن امسال نشان دادند انقلاب اسلامی زنده است و همچنان پای کار انقلاب ایستاده‌اند و از آرمان‌های امام خمینی (ره) و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند و در این مسیر گام برمی‌دارند.

احمدی یادآور شد: علیرغم مشکلات معیشتی و تحریم‌های ظالمانه، شاهد حضور گسترده مردم اصفهان به ویژه جوانان پرشور در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن بودیم و از خداوند متعال که هدایت‌گر قلوب مردم و حضور آنها در برنامه‌های دهه فجر بود، سپاس گذاریم و از حضور گسترده مردم همیشه در صحنه اصفهان تشکرمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استان در جهت برگزاری ایام الله دهه فجر تلاش‌های بسیاری کردند. هر زمان مسئولان و مردم همدلی داشته باشند، خداوند متعال نیز آنها را یاری خواهد کرد؛ همدلی بین مردم و مسئولان باعث ظهور اقدامات ارزنده در دهه فجر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به عنوان متولی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، شعارهای با محوریت ولایتمداری، تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی، وحدت و استکبار ستیزی تنظیم کرده بود و اگر افرادی در جریان راهپیمایی ناهماهنگ با متولی مراسم، اقدامی انجام داده‌اند، مورد پسند نیست. توهین و بی اخلاقی صورت گرفته، بدون هماهنگی با متولیان مراسم بوده است.

احمدی ادامه داد: مجریانی که جهت برگزاری مراسم ۲۲ بهمن مشخص شده بودند، به نحو احسن وظایف خود را انجام دادند. بهتر است رسانه‌ها به جای پرداختن به حاشیه و اقدامات ناپسند برخی افراد، به عظمت حضور مردم در این مراسم بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند به عظمت مراسم ۲۲ بهمن خدشه وارد کنند؛ اگر رفتاری منطبق با اخلاق و اظهارات مقام معظم رهبری نباشد، از نظر ما نیز ناپسند است، اما بهتر است به زیبایی‌های خلق شده در این روز پرداخته شود.

کد خبر 474360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.