احداث ۳۴۱ واحد منزل مسکونی ویژه محرومان در استان اصفهان

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: از ابتدای سال تا کنون، ۳۴۱ واحد منزل مسکونی ویژه محرومان استان توسط گروه‌های جهادی و خیران ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ پاسدار علی مقواساز در جمع مسئولان شهرستان لنجان با بیان اینکه بنیان گذار انقلاب اسلامی مستضعفان را ولی نعمتان انقلاب دانستند، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ویژه در سال جاری انجام کمک‌های مومنانه به مستضعفان و محرومان در راستای کاهش مشکلات پیش روی اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی با اشاره به جلوه‌هایی از رزمایش کمک مومنانه در سال جاری، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان در هفت موضوع همچون تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، آزادسازی زندانیان، کمک به دانش آموزان بی بضاعت با خرید تبلت و…، احداث و تعمیر منازل محرومان، ایجاد اشتغال و… به صورت جدی ورود پیدا کرده و طی ماه‌های اخیر شاهد جلوه‌هایی ناب از اقدامات خودجوش مردمی و کمک‌های جهادی بودیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: تحقق اهداف رزمایش کمک مومنانه حضور همه جانبه مردم، صنایع، ادارات و نهادهای مختلف در صحنه است و سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به عنوان محور تلاش کرد با ساماندهی امور به اهداف تعریف شده دست پیدا کنیم و خوشبختانه طی ماه‌های اخیر اتفاقات بزرگی رقم خورد.

مقواساز با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس مانند دانشگاهی است که همه رشادت‌ها، دلاوری‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت را آموزش می‌دهد، ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و روح بزرگ شهدا، جوانان مؤمن و انقلابی شهرستان لنجان با الگوپذیری از شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در میدان عمل حضوری پرشور و جهادی داشتند و طی ماه‌های اخیر ۳۴۱ واحد مسکونی واحد مسکونی در استان و بیش از ۲۰ منزل مسکونی را برای مستضعفان در شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان احداث کردند.

سرهنگ پاسدار حسن عجمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به احداث منازل مسکونی ویژه محرومان استان توسط بسیج سازندگی، گفت: در راستای کمک مومنانه یکی از اقدامات مؤثری که در استان اصفهان در حال انجام است، ساخت مسکن محرومان است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های جهادی در نقاط محروم استان اصفهان نشان داده که این اقدامات بسیار اثربخش است و بر همین اساس، بسیج سازندگی استان تلاش کرده که روند اجرای فعالیت‌های جهادی و ساخت مسکن محرومان را با جدیت و شتاب بسیار بیشتری دنبال کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محرومیت از تمام نقاط مختلف استان برچیده شود.

عجمی ادامه داد: بسیج سازندگی استان اصفهان در سال جاری موفق شد با بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی و خیران، بالغ بر ۳۴۱ واحد مسکونی را با پیشرفت ۱۰ تا ۷۰ درصدی به پایان برساند و کام مستضعفام را شیرین کند.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده تا بتوانیم هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی را تکمیل و به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهیم.

کد خبر 474297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.