اکرمی: ایران سال ٩٩ با ایران سال ۵۷ قابل مقایسه نیست

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ایران سال ٩٩ با ایران سال ۵۷ از لحاظ توسعه و گسترش خدمات قابل مقایسه نیست. حکومت پهلوی ایران را به یکی از ایالت‌های آمریکا تبدیل کرده بود و به نوعی انبار اسلحه ایالات متحده در منطقه تلقی می‌شد.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایران قبل از سال ۱۳۵۷، کشوری عقب مانده و وابسته به بیگانگان بود. مردم در حکومت پهلوی در رابطه با استفاده از آب، برق، درمانگاه، تلفن و آموزش‌وپرورش با مشکلات بسیاری روبه‌رو بودند و به صورتی بود که در کل کشور تنها ۱۵۰ هزار دانشجو وجود داشت و نیمی از کشور بی سواد بودند.

وی افزود: در حال حال حاضر و پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، مسائلی مانند آب آشامیدنی، گاز رسانی، صنایع و مسائل آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها برطرف شده و به لطف خدا میلیون‌ها دانشجو در کشور وجود دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ایران سال ٩٩ با ایران سال ۵۷ از لحاظ توسعه و گسترش خدمات قابل مقایسه نیست. حکومت پهلوی ایران را به یکی از ایالت‌های آمریکا تبدیل کرده بود و به نوعی انبار اسلحه ایالات متحده در منطقه تلقی می‌شد.

اکرمی یادآور شد: ایران امروز، کشوری مستقل و مقتدر است و در عرصه نظامی و صنعتی نیز به قدرت داخلی متکی است و برخلاف گذشته، به حامی کشورهای اسلامی منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: ظرفیت‌های طبیعی فراوانی که در ایران وجود دارد، نیازمند همت و تلاش است تا به توانیم بهره برداری لازم را از آنها داشته باشیم.

کد خبر 474158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.