مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان آغاز شد

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از ساعتی قبل از آغاز این مراسم، با خودروهای خود به خیابان‌ها آمده‌اند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در صیانت از انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بیافزایند.

جهانیان امروز خواهند دید، هیچ چیز و در هیچ شرایطی نمی‌تواند پیوند ناگسستنی امت و ولایت را متزلزل کند. مردم مؤمن و ولایتمدار اصفهان نیز که از طلایه‌داران قیام علیه ظلم و ستم بوده‌اند و پیمان‌نامه خود با رهبر فرزانه انقلاب را با خون فرزندان شهیدشان ضمانت کرده‌اند، امروز بار دیگر در صحنه حاضر شده‌اند تا با غریو بانگ الله‌اکبر به جهانیان اعلام کنند که تا آخرین قطره خون از حریم ولایت و انقلاب، پاسداری می‌کنند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، آغاز شده است. در روزهای گذشته مقامات، نهادها، مسئولان کشوری، احزاب و تشکل‌های سیاسی نیز در سخنان و بیانیه‌هایی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

مسیرهای منتخب برای برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان به شرح زیر است:

مسیرهای هفتگانه شروع رژه موتوری از:

_ حرم حضرت زینب" زینبیه"

_ میدان شهید علیخانی

_ امامزاده ابوالعباس خوراسگان

_ پل شهرستان

_ مسجد المهدی مرداویج

_ مسجد جامع گورتان

_ میدان ۹ دی بلوار کشاورز

_ از سمت میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان سپاه، میدان امام (ره) خیابان حافظ، چهارراه شکر شکن، خیابان نشاط، چهارباغ خواجو، شمال خواجو و نهایتاً به سمت گلستان معطر شهدا است.

همچنین مسیر رژه خودرویی خانوادگی از میدان لاله به سمت بزرگراه شهید اردستانی، بزرگراه شهید آقا بابایی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، شهید همت و پل‌های دفاع مقدس است.

کد خبر 474130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.