۷ پروژه شهری در آمل به بهره برداری رسید

در آخرین روز از ایام الله دهه فجر، هفت پروژه خدماتی عمرانی شهرداری آمل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حمید هاشمی شهردار آمل عصر امروز یکشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی این شهرداری با بیان اینکه شعار انقلاب شعار بر مبنای وحدت بوده و هر جا وحدت بیشتر نمود داشت پروژه‌های بزرگ‌تری نیز اجرا شده است، عنوان کرد: امروز شهر هوشمند لازمه یک شهر است و امروز عملیات اجرایی ۳۱ کیلومتر از مسیر فیبرنوری شهر آمل با همکاری شرکت ایرانسل آغاز شد.

وی بهره برداری از اجرای سقف سنتی در بازار نمدمالان آمل را از دیگر پروژه‌های این شهرداری برشمرد و گفت: سنگفرش محدوده تکیه مشایی و نصب چراغ‌های دکوراتیو، از دیگر پروژه‌های به بهره برداری رسیده شهرداری آمل به مناسبت دهه فجر بود.

وی با اشاره به تلاش‌های این شهرداری در حوزه پسماند عنوان کرد: مازندران و شهر آمل هر ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران است و این مسافران زباله‌های زیادی به این شهر تحمیل می‌کنند از این رو برای ساماندهی معضل زباله نیاز به کمک‌های دولتی است.

هاشمی با اشاره به اینکه ۵ هکتار از زمین سایت ساماندهی زباله آمل تحویل شده و بعد از مطالعات زیست محیطی عملیات اجرایی بیشتری در منطقه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: هم اکنون راه دسترسی در منطقه ایجاد شده است و در انتظار نتایج مطالعات اولیه هستیم.

وی از راه اندازی سایت پردازش زباله در مکان دفن زباله نیز خبر داد و گفت: این سایت با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در دست اجراست و با تحویل آن بخشی مهمی از مشکلات مرکز دفن زباله آمل مرتفع می‌شود.

وی ساماندهی هشت کیلومتر از رودخانه هراز از اولویت‌های شهرداری آمل برشمرد و گفت: در حوزه پیاده راه سازی نیز برنامه‌های دیگر شهرداری آمل خواهد بود که پیاده راه هسته مرکزی و رمپ اصلی یک و دو پس از جا به جایی ساختمان شهرداری از مکان فعلی شروع می‌شود.

خسرو ابراهیم زاده رییس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آرزوی ۴۰ ساله شهروندان در حوزه پسماند به زودی محقق شده و اسفندماه کلنگ زنی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در همین ماه نیز ساماندهی رودخانه هراز در قالب مناقصات فاز بعدی آن تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به ساخت سد لاستیکی بر روی رودخانه هراز اظهار کرد: در پروژه ولایت جنوبی نیز در حوزه تملک اقداماتی صورت گرفته است.

ابراهیم زاده بهره برداری از پروژه‌های دیگر تا پایان عمر شورای پنجم را نیز نوید داد و گفت: این پروژه‌ها در راستای ارایه خدمات به شهروندان خواهد بود.

کد خبر 474088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.