خیران سلامت به یاری بیماران ای‌ال‌اس و نوروپاتی بشتابند

رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی اصفهان گفت: بیماری‌های ناشناخته‌ای همچون ای ال اس در کشور مسائل زیادی را برای مبتلایان به وجود آورده و متأسفانه تاکنون راه علاجی برای درمان آن شناسایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری امروز _سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ _در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین مرکز جامع توانبخشی بیماران ای ال اس و نوروپاتی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، امام جمعه سپاهان‌شهر و دیگر مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این مراسم یاد و خاطره «مرحوم غلامرضا قربانی» بنیانگذار جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی را که برای حمایت از این بیماران بسیار تلاش کرد و خود یکی از مبتلایان به این بیماری بود، گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: مرحوم قربانی با همتی والا و البته علیرغم تن رنجور و بیمار خود همواره در تلاش برای انجام کارهای خیر و بزرگ بود و خوشبختانه امروز شاهد تخصیص زمینی در سپاهانشهر برای احداث نخستین مرکز جامع توانبخشی ویژه این بیماران هستیم.

رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی اصفهان با بیان اینکه مرحوم غلامرضا قربانی در هیئت کشتی نیز تلاش می‌کرد، افزود: همت و تلاش آن مرحوم به عنوان بنیان گذار این جمیعت باید ستود.

وی تصریح کرد: بیماری‌های ناشناخته‌ای همچون ای ال اس در کشور مسائل زیادی را برای مبتلایان به وجود آورده و متأسفانه تاکنون راه علاجی برای درمان آن شناسایی نشده است که با ایجاد این مجموعه می‌توانیم خدمات رسانی بهتری را به مبتلایان این بیماری داشته باشیم.

مجیری از خیران خیراندیش خواست همچون گذشته با قدرت وارد میدان عمل شوند و برای احداث این مرکز از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

کد خبر 474055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.