حمل و نقل رایگان برای واکسیناسیون در لندن

شرکت Lime با همکاری شرکت Pedal Me برای انتقال شهروندان به مراکز واکسیناسیون خدمات رایگان ارائه می‌دهند و افراد را با دوچرخه به این مراکز منتقل می‌کنند و سپس به منزل بازمی‌گردانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ارائه دهنده دوچرخه الکترونیکی Lime با همکاری شرکت Pedal Me، که خدمات مربوط به جا به جایی مسافران یا محموله با استفاده از دوچرخه الکترونیکی را ارائه می‌دهد، قصد دارند ساکنین چند شهر در انگلستان مانند لندن را به صورت رایگان با دوچرخه به مراکز واکسیناسیون برای دریافت واکسن کووید -۱۹ منتقل کنند و سپس آن‌ها را به منزل بازگردانند.

این طرح که "Ride to Recovery" نام دارد، بخشی از سرمایه گذاری یک میلیون پوندی شرکت Lime را به خود اختصاص می‌دهد. در این طرح یک کد در اختیار هر شهروند ساکن لندن قرار داده می‌شود، که با استفاده از آن می‌تواند چهار بار در سال جاری به صورت رایگان با دوچرخه به مراکز واکسیناسیون رفت و آمد کند. از آنجایی که ۴۰ درصد خانوارهای ساکن لندن خودروی شخصی ندارند و ممکن است به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹، هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی احساس نگرانی کنند، با استفاده از این طرح می‌توانند به راحتی و به صورت رایگان به مراکز واکسیناسیون بروند.

حمل و رایگان برای واکسیناسیون در لندن

شهروندان با استفاده از کد دریافتی حق انتخاب دارند؛ می‌توانند به صورت مستقل دوچرخه سواری کنند و به مراکز واکسیناسیون بروند یا فقط به عنوان مسافر از این خدمات استفاده کنند و به مقصد خود بروند. این کد از طریق ایمیل برای کاربران اپلیکیشن‌های Lime و Pedal Me ارسال خواهد شد، البته همه شهروندان در لندن نیز می‌توانند با دانلود کردن این دو اپلیکیشن از دوچرخه سواری رایگان برای رفتن به مراکز واکسیناسیون استفاده کنند.

علاوه بر این، ممکن است چندین دوچرخه در مراکز دریافت واکسن کووید -۱۹ قرار بگیرد، تا بیماران یا کادر درمان بتوانند به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنند. طرح Ride to Recovery نقش شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مربوط به دوچرخه‌های الکترونیکی در حمل و نقل مسافران و محموله‌ها را در مقابله با کرونا نشان می‌دهد. با ارائه خدمات ذکر شده توسط دو شرکت Lime و Pedal Me، افراد می‌توانند به آسانی، بدون پرداخت هزینه و بدون ترس از ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ به مراکز واکسیناسیون بروند و واکسن مورد نظر را دریافت کنند.

Lime آخرین سرویسی است که خدمات رایگان برای حمل و نقل شهروندان در لندن به مراکز واکسیناسیون را ارائه داده است تا افراد بیشتری در کمترین زمان ممکن واکسن کووید -۱۹ را دریافت کنند، و این همه‌گیری به پایان برسد. پیش از این شرکت‌های Uber، Bolt و Addison Lee نیز طرح حمل و نقل رایگان یا با تخفیف را برای شهروندان در لندن در نظر گرفته بودند تا بتوانند به آسانی به مراکز دریافت واکسیناسیون بروند. شرکت‌های ذکر شده به دولت بریتانیا کمک می‌کند به هدف خود که واکسیناسیون ۱۵ میلیون فرد آسیب پذیر پیش از ۱۵ فوریه است، دست پیدا کند.

حمل و رایگان برای واکسیناسیون در لندن

کد خبر 473968

برچسب‌ها