تحریم‌ها بر ظرفیت تولید فولاد مبارکه اثر نداشته است

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جز معدود شرکت‌هایی در ایران است که تا کنون سه مرتبه از جانب آمریکا مورد تحریم‌های ثانویه قرار گرفته است و خوشبختانه علی رغم این تحریم‌ها توانسته با تمام توان به تولید و افزایش ظرفیت خود ادامه دهد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا عظیمیان اظهار کرد: راهبرد فولاد مبارکه توسعه سبد محصولات و حمایت از صنایع مختلف و تولیدکنندگان کشور بوده است. به همین منظور، سبد محصولات خود را در طول سال‌های گذشته، از نظر کمی و کیفی توسعه داده و حتی به دنبال راه‌اندازی خطوط جدید برای تأمین پایدار و کامل ورق‌های فولادی موردنیاز صنایع است.

وی افزود: مراکز خدماتی فولاد مبارکه نیز باید با استراتژی‌های فولاد مبارکه در جهت حمایت از صنایع خرد همگام باشند و برنامه‌ها و اهداف خود را در همین راستا تدوین و اجرا کنند.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: مأموریت اصلی مراکز خدماتی این شرکت تأمین کالای مورد نیاز شرکت‌های کوچک کشور و ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان در اقصی نقاط میهن اسلامی است.

عظیمیان با اشاره به تحریم خود و شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جز معدود شرکت‌هایی است که در ایران تاکنون سه مرتبه از طرف آمریکا مورد تحریم‌های ثانویه قرار گرفته و خوشبختانه علی رغم این تحریم‌ها توانسته با تمام توان به تولید و افزایش ظرفیت خود ادامه دهد.

وی بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به صندوق دولت را یکی دیگر دستاوردهای فولاد مبارکه در شرایط تحریم دانست و گفت: امیدواریم این شرکت در آینده نیز بتواند به منظور خدمت به کشور و حمایت از دولت، پرتوان‌تر از همیشه به کار تولید و صادرات همت گمارد.

کد خبر 473898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.