موقوفات بهداشتی و درمانی اصفهان احیا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: احیای موقوفات بخش بهداشت و درمان را در دستور کار داریم و سعی داریم از این ظرفیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

به گزارش  ایمنا، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در دیدار با طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با قدردانی از فعالیت‌های ایثارگرانه کادر درمان در بحران شیوع کرونا، اظهار کرد: قدردانی حقیقی از کادر درمان در توان کسی نیست و تنها می‌توانیم به قدردانی زبانی اکتفا کنیم.

وی با بیان اینکه باید هر کار تخصصی توسط اهل آن انجام شود، افزود: در این زمینه اوقاف در ابعاد وسیعی موقوفه دارد که از آن جمله در بخش کشاورزی، آموزش و پرورش، کادر درمان، ورزش و … است که اعتقاد داریم برای هر کدام باید متولیان همکاری داشته باشند تا بتوانیم بهره برداری بهتری از این موقوفات داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای این امر تعامل و نشست‌هایی را با بخش‌های مختلف داشته‌ایم و موفقیت‌هایی را به دست آورده‌ایم که نتیجه آن امضای تفاهم نامه بوده است، ادامه داد: در بحران کرونا سعی داشتیم ظرفیت موجود در بخش بهداشت و درمان را در اختیار کادر درمان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: موارد بالقوه‌ای وجود دارد که می‌توان از آنها بهره‌برداری کرد، در اوقاف عرصه‌هایی داریم که می‌تواند فضای مناسبی برای بهداشت و درمان ایجاد کند.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه برخی از موقوفات بهداشت و درمان باید احیا شود، افزود: در این زمینه در ورنامخواست موقوفه‌ای در این راستا داریم که باید هر چه زودتر احیا و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که با وزیر راه در حال حل این مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه تعامل بیشتر برای احیای موقوفات بهداشت و درمان را در دستور کار داریم، گفت: برای این امر سعی داریم در زمینه ثبت موقوفات جدید بهداشت و درمان را مورد توجه قرار دهیم.

کد خبر 473896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.