استفاده از سیستم ویدئو چک، تصمیم درستی بود

بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: باشگاه بزرگ ذوب آهن باید با پرداخت پاداش ها و تسویه قرارداد ها میان بازیکنان انگیزه کافی را ایجاد کند و ارزش این بازیکنان را بداند.

فرانک بابلیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نایب قهرمانی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اظهار کرد: در لیگ امسال نایب قهرمانی کسب کردیم اما قهرمانی دور از دسترس نبود. متأسفانه ۲ بازیکن که با تیم ما قرارداد بسته بودند را از همان ابتدا نداشتیم و یکی از آنها جز مدافعین اصلی ما بود که جای خالی او در تیم حس می‌شد. مسابقات امسال با ۸ تیم برگزار شد و اکثر بازیکنان خوب و با تجربه در ۴ تیم برتر پخش شده بودند. به نظر من تیم سایپا از نظر مهره‌های با تجربه و قدیمی تر جلوتر از سایر تیم‌ها بود.

وی در رابطه با سطح فنی لیگ امسال افزود: لیگ امسال سطح بالاتری نسبت به سال‌های گذشته داشت و خصوصاً با برگزاری مسابقات به صورت متمرکز بازیکنان تجربه جدیدی را پشت سر می‌گذاشتند. همچنین در دور دوم مسابقات که ۴ تیم با یکدیگر بازی داشتند، فشار زیادی به بازیکنان اصلی تیم‌ها وارد کرد.

پاسور تیم ذوب آهن در ارتباط با استفاده از ویدئو چک و سیستم آمارگیری ادامه داد: از فدراسیون والیبال تشکر می‌کنم که از سیستم ویدئو چک استفاده کردند و حرکت بسیار به جا و درستی بود. ما در سال‌های گذشته بخاطر تصمیمات داوری در امتیازهای حساس اذیت می‌شدیم و امسال نیز در دور رفت در بازی با پیکان همه در جریان بودند که ذوب آهن به داوری باخت. استفاده از سیستم آمارگیر بازیکنان نیز باعث ایجاد انگیزه برای بازیکنان شده بود که تلاش بیشتری انجام دهد.

بابلیان با اشاره به حمایت‌های باشگاه ذوب آهن از تیم والیبال بانوان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امسال از نظر رسیدگی به بازیکنان در جهت اقدامات پزشکی خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود که از عوامل تیم و میترا چین سری سپاسگزار هستم که پیگیر این مسائل بودند و باشگاه در این موارد اهمیت بیشتری قائل شده بود.

وی در پایان افزود: همان گونه که از باشگاه تشکر می‌کنم، باشگاه بزرگ ذوب آهن باید با پرداخت پاداش‌ها و تسویه قراردادها، میان بازیکنان انگیزه کافی را ایجاد کند. حرف بسیار مهمی است که همه تیم بجز یک یا دو نفر بومی هستند و توانستند نایب قهرمان شوند. فکر می‌کنم باشگاه باید ارزش این بازیکنان را بداند و اجازه ندهد با خروج این بازیکنان از تیم، منجر به قوی شدن تیم‌های تهرانی شوند.

کد خبر 473833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.