مجموعه ورزشی کارگران شهرستان شاهین شهر و میمه احداث می‌شود

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: به زودی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان شاهین شهر و میمه احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، قاسم ستاری با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر کارگر رسمی وجود دارد اظهار کرد: ورزش از اهمیت بالایی برای رشد و تعالی انسان برخوردار است و این موضوع در حوزه کارگری مضاعف می‌شود؛ کارگران طلایه داران تولید هستند و هر چه این جمعیت از سلامت جسمانی و روحی فراوانی برخوردار باشد، کشور هم در شرایط بهتری قرار می‌گیرد.

وی افزود: اهمیت ورزش و تزریق نشاط اجتماعی در محیط‌های کاری افزون بر آن که موجب شکل‌گیری یک انسجام گروهی در بین کارگران می‌شود، افزایش راندمان کاری را نیز به دنبال خواهد داشت.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان ادامه داد: در همین راستا دفتر هیئت ورزش کارگران شاهین شهر و میمه با حضور مسئولین ورزشی شهرستان در محل ورزشگاه ملت واقع در خیابان بهداری شهر شاهین شهر طی مراسمی با حضور آقایان دکتر صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، پور مهدی معاونت اداره ورزش، حکمیان رئیس هیأت ورزش کارگران شهرستان، رضایی رئیس هیأت فوتبال شهرستان روز شنبه مورخ ۱۸ بهمن افتتاح شد تا بتوانیم به خانواده بزرگ کارگران این شهرستان نیز خدمات ورزشی شایسته‌ای ارائه کنیم.

ستاری یادآور شد: به همین منظور اقدامات لازم به منظور دریافت ۱۰ هزار متر مربع در شهرک پردیس شاهین شهر و در مجموعه منازل مسکن مهر این شهر انجام شده است که با طی مراحل پایانی کار و تأیید اداره راه و شهرسازی کلنگ آن مجموعه نیز به زودی زده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این امر به همت و تلاش نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای حاجی و پیگیری‌های مجدانه و مستمر جناب آقای مهندس علینقی سرپرست محترم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهین و میمه و آقای مهدی حکمیان رئیس هیئت ورزش کارگران شهرستان شاهین شهر و میمه محقق شده است.

کد خبر 473824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.