۱۵ طرح عمرانی شهری در دوگنبدان افتتاح شد

۱۵ طرح خدماتی و رفاهی با اعتباری بیش از ۵۸۶ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان اجرایی در شهر دوگنبدان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری در این آئین افزود: از این تعداد ۹ طرح با اعتباری بیش از ۱۳۴ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: ۱۰۷ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری و ۲۷ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و استانی برای این طرح‌ها هزینه شده است.

شهردار دوگنبدان اضافه کرد: پارک شهید رجایی با اعتبار بیش از ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، بلوار رز با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال، بلوار شهید فخری زاده با ۴۳ میلیارد ریال، بوستان محله‌ای شهرک معلم پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، پیاده رو سازی خیابان اصلی رزمندگان ۲۸ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال، بازسازی و راه اندازی سه دستگاه اتوبوس فرسوده با چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، پارک بزرگ مهر واقع در انتهای کوی رادک ۹۶۰ میلیون ریال، تکمیل و بهسازی طرح پارک محله‌ای سلامت روبروی کتابخانه با سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، بوستان خیابان شهید عوض پور با ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از مهمترین طرح‌های افتتاحی در زمینه عمران شهری است.

وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی انها در دهه فجر شروع شده را پنج مورد اعلام کرد و گفت: ۴۵۲ میلیارد ریال برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.

ظفری افزود: رینگ شمالی سی دستگاه بنیاد شهید تا ابتدای پل جاده دیل با ۱۱۰ میلیارد ریال، تکمیل بلوار شهید پناهپوری با ۱۲۰ میلیارد ریال، ساخت و تکمیل بلوار شهید تاجگردون واقع در کوچه هشت سه راهی با ۲۴ میلیارد ریال، پیاده روسازی کوی رادک با ۱۸ میلیارد ریال و تکمیل و اصلاح هندسی بلوار شهید تاجگردون با ۳۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های کلنگ زنی در این شهرستان است.

وی گفت: ۴۷ منطقه بدون استفاده و در معرض سوءاستفاده در شهرستان برای ساخت بوستان و پارک در چهار سال گذشته پیش بینی شده که تاکنون بیش از ۳۰ مناطق به پارک و بوستان تبدیل شده‌اند.

شهر ۱۰۰ هزار نفری دوگنبدان در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 473783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.