تصادف در جاده آستارا -اردبیل یک کشته برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر بندرآستارا گفت: تصادف یک دستگاه خودرو سواری کوییک و یک دستگاه کامیون بنز در جاده آستارا - اردبیل منطقه صیادلر، یک کشته برجای گذاشت.

حسین خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصادف یک دستگاه خودرو سواری کوییک و یک دستگاه کامیون بنز در جاده آستارا - اردبیل منطقه صیادلر در ساعت ۹:۵۳ صبح امروز بیستم بهمن ماه ۹۹ اتفاق افتاد. و بلافاصله نیروهای هلال احمر پایگاه شهید آهنی برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه سرنشین ۴۱ ساله خودروی کوییک به علت شدت برخورد با کامیون در دم جان باخت و جسد او پس از رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر به سردخانه منتقل شد.

رئیس هلال احمر شهرستان آستارا گفت: علت تصادف از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

خورشیدی در پایان به شهروندان و مسافران توصیه کرد؛ با توجه فصل سرما و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان به منظور جلوگیری از حوادث دلخراش رانندگی، قوانین را رعایت کرده و با سرعت مجاز حرکت کنند و در هنگام بروز حوادث جاده‌ای با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 473726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.