اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان رشد کشور مکمل یکدیگر باشند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اصلاح‌طلب و اصولگرا همراه هم می‌توانند اتفاقاتی را رقم بزنند که منجر به رشد کشور شود بنابراین این دو باید مکمل یکدیگر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید رضا موحدی زاده امروز (دوشنبه) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: باید به یکدیگر یادآوری کنیم که انقلاب اسلامی چه هدف‌هایی داشته است، با توجه به اینکه ۴۲ سال از زمان انقلاب می‌گذرد با چالش‌هایی در جامعه مواجه بوده‌ایم که باید راه برون‌رفت از آن‌ها را پیدا کنیم.

وی افزود: نسلی که امروز جامعه ما را تشکیل داده، نسلی است که بعد از انقلاب چشم به جهان گشوده و همین اتفاق باعث شده جوانان اطلاعات کافی برای مقایسه دوران قبل از انقلاب و بعد از آن نداشته باشند. انقلاب اسلامی در گذشته و در آینده می‌تواند برای مردم خوب باشد، این انقلاب عقیده یکتاپرستی را بر مردم تاکید می‌کند که این موضوع بسیار ارزشمند است و ما باید آن را حفظ کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه باید برای نسل جدید رویدادهای انقلابی بازگو شود، ادامه داد: به نسل جدید اعلام کنید که در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است، اهداف انقلاب قابل دفاع است اما باید راه مقابله با چالش‌هایی که با آن رو به رو است پیدا شود تا شاهد گلایه‌های مردمی نباشیم، این شکاف‌های به وجود آمده می‌تواند کشور را به خطر بیندازد.

موحدی زاده با بیان اینکه اصلاح طلبان همیشه با مشارکت بالای ۶۰ درصد مردم رأی آورده‌اند، اضافه کرد: اگر مشارکت‌های مردم با دولت کم شده و زیر ساخت‌های مالی کشور دچار مشکل شود و جوابگوی مطالبات مردم نباشد دچار مشکل خواهیم شد.

موحدی زاده با تاکید بر اینکه تفکر اصلاح طلبی دارای یک سابقه ۲۰۰ ساله در ایران است، خاطرنشان کرد: دولت‌های بعد از انقلاب، زاده جمهوری اسلامی هستند که باید از آنها مراقبت کنیم بدین سبب دولت‌های مختلف به جای ضربه زدن به یکدیگر باید از تفکرات و عملکرد خود دفاع کنند؛ اصلاح طلب و اصولگرا در کنار یکدیگر می‌توانند اتفاقاتی را رقم بزنند که منجر به رشد کشور شود بنابراین این دو باید مکمل یکدیگر باشند.

کد خبر 473725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.