واریز سود  سهام عدالت به حساب مشمولان

معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و امور دارایی گفت: در کنار اقداماتی که هر سال انجام شده است، تا کنون در سه مرحله سود سهام عدالت به حساب سهامداران پرداخت شده است که رقم کلی آن حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا، علی عسکری اظهار کرد: در ابتدای سال جاری و در اردیبشهت ماه، رهبر معظم انقلاب برای ساماندهی سهام عدالت، ساماندهی شرکت‌های دارای سهام عدالت در استان‌ها، مشارکت مستقیم مردم در سهامداری و اینکه افراد بتوانند اختیار مستقیم تری را برای سهام خود داشته باشند به وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و شورای عالی بورس اختیار دادند تا تصمیم‌های جدیدی را اتخاذ کنند و زمینه‌ای فراهم شود که سهامداران بتوانند از سهامی که در اختیارشان است در قالب روش مستقیم و غیرمستقیم بهره‌مندی بهتری را داشته باشند و بتوانند در زمینه سهامداری اقداماتی را انجام دهند.

وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی از ابتدای سال برای ساماندهی سهام عدالت وارد عمل شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و امور دارایی خاطرنشان کرد: در کنار اقداماتی که هر سال انجام شده است، تاکنون در سه مرحله سود سهام عدالت به حساب سهامداران پرداخت شد که رقم کلی آن حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

عسکری با بیان اینکه مراحلی بعدی پرداخت قرار است هر چه زودتر انجام شود، اظهار کرد: برای ساماندهی و برنامه‌ریزی لازم است اقداماتی جدید صورت گیرد.

وی افزود: حدود ۱۹ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت روش مستقیم و حدود ۳۰ میلیون نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و امور دارایی خاطرنشان کرد: همه افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند به نوعی در سامانه سجام ثبت نام کردند و افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند مدیریت آنها در این سهام از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 473684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بینام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    اصلا این خبر چه ربطی به واریز سود سهام عدالت داشت ؟؟؟!! چرا تکلیف کسانی که روش غیرمستقیم رو انتخاب کردن روشن نمی کنید
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    پول پرداخت کردیم چیه مگه حرفهای مردم نمیخونین این چکاریه مردم گرفتارهستن
  • منصورساکی LU ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    متاسفانه فقط شماها یاد گرفتین دروغ بگین من الان ۶ ماه فروختم چرا پولمان پرداخت نمی کنید تا کیه می خواهین ب مردم مظلوم و بیچاره ک بخاطر نیازشان فروختن ولی تاکنون هیچ پرداختی صورت نگرفته