امید داریم با مدیر جدید وضعیت باشگاه بهبود یابد/ ذوب آهن یقه گردن کلفت ها را گرفته است!

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس توسط دولت تأمین مالی می‌شود اما در اصفهان، دو تیم همشهری که همه تصور می‌کنند پا به پای هم می‌توانند حرکت کنند اینگونه نیست، مبارکه در سال ۲۰ هزار میلیارد تومان سود می‌کند و می‌تواند برای ورزش هزینه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور یزدی زاده در نشست خبری امروز _ ۱۹ بهمن_ درباره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن گفت: این باشگاه بخشی از ذوب‌آهن است، کسی نمی‌تواند ادعا کند دایه مهربان‌تر از مادر است، کسانی که ما را مورد هجمه قرار می‌دهند و فکر می‌کنند ما به باشگاه بی توجه هستیم. متأسفانه فضای فوتبال کشور ما فضای خوبی نیست، تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس توسط دولت تأمین مالی می‌شود اما در اصفهان، دو تیم همشهری که همه تصور می‌کنند پا به پای هم می‌توانند حرکت کنند اینگونه نیست، مبارکه در سال ۲۰ هزار میلیارد تومان سود می‌کند و می‌تواند برای ورزش هزینه کند.

وی ادامه داد: شرایط ذوب‌آهن متفاوت است و ما به تازگی از زیان انباشته خارج شدیم و توانایی هزینه بیشتر برای ورزش نداریم، بنا بر این بازیکنان خوب ما را با هزینه‌های بیشتر از ما می‌گیرند، در این شرایط توان نداریم پا به پای همسایه ثروتمندمان حرکت کنیم.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از جوانان باشگاه استفاده کنیم و کسانی که متناسب با هزینه ذوب‌آهن می‌توانند بازی کنند استفاده کنیم. چندین سال بود ذوب‌آهن بدهی‌های زیادی در باشگاه داشت، اما از زمانی که آقای محمدی مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفت توانست انضباط مالی ایجاد کند و مدیر جدید نیز تجربیات ورزشی زیادی دارد و امید است بتواند وضعیت باشگاه را بهبود دهد.

یزدی زاده تصریح کرد: با سختی و مرارت غیر قابل قیاس با همسایه ثروتمند ما تا کنون ناداوری‌های زیادی در حق ذوب‌آهن شده است، حداقل ۱۰ امتیاز تا کنون از ذوب‌آهن به ناحق کم شده است، پرسپولیس با فولاد خوزستان بازی کرد، بازی را برد، یک آفساید به نفع پرسپولیس گرفته نشد و داوری از آنها عذر خواهی کرد.

با داوری اشتباه ذوب‌آهن نتیجه بازی را باخت اما هیچ فعالیتی در قبال این ناداوری انجام نشد، ذوب‌آهن خوب بازی می‌کند، ذوب‌آهن یقه همه گردن کلفت‌ها را گرفته و باخت به تیم همشهری خود هم نوعی آبروداری برای استان بود. مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن نباید فقط به عنوان باشگاه تیم فوتبال آقایان دیده شود و این مجموعه افتخارات زیادی در سایر بخش‌ها از جمله هندبال بانوان کسب کرده است.

کد خبر 473565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.