طغیانی: به نقش کودکان و زنان در رویکرد اجرای پروژه‌های شهری توجه شده است

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نقش کودکان، نوجوانان و زنان در رویکرد مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: باید برای کودکان برنامه داشته باشیم و حضور و وجود آنها را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز _یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۹۹_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری گفت: از ابتدای فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان پنج موضوع اصلی در دستور کار قرار گرفت که مهم‌ترین آن اجرای پروژه‌های منطقه‌ای و محلی با هدف توزیع عدالت اجتماعی در شهر بود.

وی افزود: در کنار پروژه‌های کلانی همچون رینگ چهارم حفاظتی یا پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی، اجرای پروژه‌هایی که منافع آن مستقیماً به مردم محلات می‌رسد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نقش کودکان، نوجوانان و زنان در رویکرد مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های عمرانی، تصریح کرد: باید برای کودکان برنامه داشته باشیم و حضور و وجود آنها را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه هفت پروژه‌ای منطبق با رویکرد شهر دوستدار کودک با عنوان فرهنگسرای تخصصی کودکان و نوجوانان افتتاح شده است، گفت: منطقه هفت شهرداری از نظر تعداد اجرای پروژه‌های عمرانی پیشتازترین مناطق شهرداری اصفهان است.

طغیانی خاطرنشان کرد: اگر در شورای اسلامی شهر برای اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس و منطقه‌ای دغدغه لازم وجود نداشت و در عمل مدیریت شهری نیز همت لازم نبود، امروز شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی نبودیم.

کد خبر 473511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.