پیش بینی بورس امروز ۱۹ بهمن + اخبار لحظه‌ای

بازار در روزی که گذشت شاهد افت ۳۷ هزار واحدی و کاهش ۳٫۶ درصدی بود؛ عمده بازار دچار فشار فروش بودند در برخی از نمادها مانند روزهای گذشته شاهده خریده شدن صف فروش بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه بورس امروز یکشنبه _۱۹ بهمن ماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند: بازار در روزی که گذشت شاهد افت ۳۷ هزار واحدی و کاهش ۳٫۶ درصدی بود؛ عمده بازار دچار فشار فروش بودند در برخی از نمادها مانند روزهای گذشته شاهده خریده شدن صف فروش بودیم.

خبر مهمی که روز گذشته پس از اتمام بازار به آن مخابره شد تغییر دامنه نوسان به ۲- و ۶+ است که می‌تواند ریسک معامله گری بازار را کاهش دهد؛ این رویداد بیشتر از آنکه تغییر دهنده یک متغیر بنیادی باشد تغییر دهنده ساختار روانی معامله گران است و به نظر یک اقدام مثبت ارزیابی می‌شود.

بر اساس گفته رئیس سازمان بورس این تغییرات در تابلوی معاملات از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد احتمال می‌رود که در روز جاری ۱۹ بهمن ماه این تصمیم بتواند در روند معاملات کمی تأثیر مثبت داشته باشد؛ از دیگر تصمیماتی که هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده تغییراتی در خصوص حجم مبنا می‌باشد که اختیار تصمیم گیری بر عهده سازمان بورس قرار گرفته است.

به علت فشار فروشی که همچنان در بازار هست احتمال منفی بودن بازار فردا همچنان متصور است؛ همچنین به دلیل عدم کاهش قیمت دلار و ثبات تقریبی در محدوده ۲۴ هزار تومان ریزش‌های اخیر بازار دلایل بنیادی ندارد و از معامله گران تقاضا می‌شود که ضمن برخورداری از صبر و شکیبایی بیشتر از گرفتن تصمیمات عجولانه خود داری کنند؛ پیش بینی می‌شود بازار فردا در ابتدای کار خود را با فشار فروش آغاز کند و پس از ساعاتی متعادل‌تر شود.

کد خبر 473376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.