کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکاری

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکار شده در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از احتکار مقدار زیادی نهاده دامی در انباری واقع در شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازدید از این انبار ۲۳۵ تُن انواع نهاده دامی که از مدت‌ها قبل نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه مشخصات انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نگردیده و همچنین موجودی آن نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده بود موضوع جرم احتکار کالا محرز و با اخذ دستور از مقام قضائی نسبت به پلمب آن اقدام شد.

سرهنگ هاشمی‌فر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد، گفت: به افراد فرصت طلب و سودجویی که برای منفعت طلبی خود اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم کرده و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد می‌کنند هشدار می‌دهم که پلیس در اسرع وقت این افراد را شناسایی و تحویل قانون می‌دهد.

کد خبر 473329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.