به دام افتادن عاملان قتل یک جوان

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، تحت تعقیب بودن عاملان تیراندازی به حراست پتروشیمی، کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، تصادف خونین دختر و پسر جوان و به دام افتادن عاملان قتل یک جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف ۴ محموله اشیای تزئینی و پمپ آب قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

سیدمحمد صالحی اظهار کرد: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی، مأموران ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ دستگاه خودرو تریلر کشنده حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد ۹۱۷ کارتن پمپ آب و ۳ هزار و ۳۹۳ کارتن انواع مجسمه سرامیکی آب فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، همچنین ۵۰ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال کالای قاچاق از جمله بیش از ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان کشف شده است.

تحت تعقیب بودن عاملان تیراندازی به حراست پتروشیمی

فرمانده انتظامی ماهشهر از پیگیری جدی موضوع تیراندازی به نیروهای حراست پتروشیمی این شهرستان خبر داد و گفت: تیم‌های ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی تشکیل شده است.

رضا پاپی اظهار کرد: پس از اطلاع از موضوع تیراندازی افراد ناشناس به نیروهای حراست "ممکو"، گشت‌های ویژه انتظامی بلافاصله به محل اعزام و پیگیری چگونگی حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه با بررسی‌های اولیه مشخص شد که افراد ناشناس با اسلحه شکاری به سمت نیروهای حراست تیراندازی کرده‌اند که بررسی دقیق و هدف از این اقدام در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: اکنون تیم‌های ویژه پلیس تشکیل و اقدامات فنی در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفته است.

افراد مسلح ناشناس به دلایل نامعلومی با استفاده از اسلحه شکاری به سمت نیروهای حراست منازل سازمانی پتروشیمی‌های ماهشهر تیراندازی کردند.

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شهرستان شوشتر خبر داد.

یداله امیری اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، مأموران پلیس شهرستان شوشتر با رصد اطلاعاتی ۱ دستگاه تریلر تانکردار حامل سوخت نفت سفید قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،

تصادف خونین دختر و پسر جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف یک خودرو ۲۰۶ با یک دستگاه کامیون در اتوبان شهید بابایی تهران خبر داد.

جلال ملکی اظهار کرد: یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران گزارش شد.

وی افزود: آتش نشانان از ۲ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که ۱ دستگاه خودروی ۲۰۶ با ۲ سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی به شدت با ۱ خاور که بار نخاله داشته، برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: خودروی خاور در اثر این حادثه از مسیر اصلی منحرف شده و بعد از برخورد با گاردریل‌های کنار بزرگراه و تخریب بخشی از آن وارد شانه خاکی سمت راست شده است و کاملاً واژگون شده است.

وی گفت: راننده خاور آسیبی ندیده بود و توانسته بود، از خودرو خارج شود اما خودروی پژو ۲۰۶ دچار خسارت‌های زیادی شده بود و ۲ سرنشین آنکه ۲ زن حدوداً ۲۰ ساله و یک مرد جوان تقریباً ۲۴ ساله بودند، داخل خودرو محبوس شدند.

وی گفت: آتش نشانان با احتیاط هر ۲ نفر را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات مشخص شد که زن جوان جان خود را از دست داده و مرد جوان به شدت دچار آسیب شده است.

عاملان قتل یک جوان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوی گفت: ۵ نفر از عاملان قتل ۱ جوان ۲۷ ساله اهل این شهرستان که بر اثر نزاع و درگیری به قتل رسیده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سیدجلیل موسوی افزود: در پی وقوع قتل مسلحانه بر اثر درگیری و نزاع در یکی از محلات شهرستان خوی و متواری شدن قاتلان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس ویژه آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان زبده برای پیگیری این پرونده تشکیل شده و پس از اقدامات اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم و میدانی محل اختفای متهمان را طی ۴۸ ساعت در یکی از شهرهای شرقی کشور شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی آن‌ها را که ۵ نفر بودند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: مأموران با بررسی سوابق قاتلان متوجه شدند که متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند.

موسوی افزود: متهمان پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کردند، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 473317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.