نورافشانی آسمان اصفهان در شب ۲۲ بهمن

معاون عملیات سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: شب یوم الله ۲۲ بهمن مراسم نورافشانی، در نقاط مختلف شهر توسط نواحی مقاومت بسیج و به صورت متمرکز در نقاط استانی رأس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مصطفی صانعی صبح امروز _شنبه ١٨ بهمن‌ماه_ در نشست خبری اعلام برنامه‌های یوم‌الله ٢٢ بهمن استان اصفهان، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر رزمایش گردان‌های بسیج با عنوان «الی بیت‌المقدس» با هدف نمایش اقتدار بسیج و امنیت پایدار از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن در استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای این رزمایش گشت‌های خودرویی رضویون، رژه موتوری و خودرویی و همچنین ایست کنترل در سطح شهر توسط نواحی و اقشار بسیج، در محله‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر اجرا می‌شود؛ همچنین شب یوم‌الله ۲۲ بهمن مراسم نورافشانی، در نقاط مختلف شهر توسط نواحی مقاومت بسیج و به صورت متمرکز در نقاط استانی رأس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

صانعی یادآور شد: پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اصفهان در روز ٢٢ بهمن همراه شهروندان در راهپیمایی خودرویی شرکت خواهند کرد، امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها و حضور مردم و مدیریت دقیق راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن به صورت مطلوب برگزار شود.

معاون عملیات سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: پس از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی کمک‌های مومنانه در ابتدای امسال سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار شد؛ همچنین مرحله دوم آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد از دیگر اقدامات بسیج و سپاه پاسداران استان اصفهان در دهه فجر امسال است، تمامی اعتبارات این برنامه‌ها از طریق کمک‌های مردمی و پرسنل سپاه جمع‌آوری شده و هیچ‌گونه کمک دولتی در این اقدام هزینه نشده است به همین اساس با توجه به امتداد این کمک‌ها آمار کاملی از میزان آن نیست.

کد خبر 473267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.