فراخوان راهپیمایی روز ٢٢ بهمن عمومی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تصمیم گرفته شد زیرساخت‌های لازم جهت حضور عموم مردم به صورت خودرویی و موتوری در مسیرهای معین شده فراهم شود؛ در همین راستا فراخوان راهپیمایی روز ٢٢ بهمن عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی احمدی صبح امروز _شنبه ١٨ بهمن‌ماه_ در نشست خبری برنامه‌های یوم الله ٢٢ بهمن استان اصفهان، اظهار کرد: بر اساس پیشنهاد ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا مراسم بزرگداشت پیروزی ٢٢ بهمن علاوه بر برگزاری به صورت مجازی، از طریق راهپیمایی موتوری و خودرویی نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: در جریان بررسی برنامه گرامیداشت روز ٢٢ بهمن دیدگاه‌های مختلفی مبنی بر حضور خودروها و موتورهای سازماندهی شده در راهپیمایی مطرح شد اما به دلیل اینکه قرار است تمامی آحاد جامعه در این راهپیمایی شرکت کنند تصمیم گرفته شد زیرساخت‌های لازم جهت حضور عموم مردم به صورت خودرویی و موتوری در مسیرهای معین شده فراهم شود در همین راستا فراخوان راهپیمایی روز ٢٢ بهمن عمومی است و افرادی که قادر به شرکت در آن نیستند می‌توانند به صورت مجازی و از طریق برنامه‌های صدا و سیما در برنامه‌های یوم الله ٢٢ بهمن شرکت کنند.

احمدی یادآور شد: برنامه گرامیداشت روز ٢٢ بهمن در شهرستان‌ها بر اساس شرایط و وضعیت هر شهرستان پی بینی شده است اما به دلیل اینکه اصل برنامه‌های یوم الله ٢٢ بهمن مبنی بر نبود اجتماع در مراسم‌هاست بر همین اساس در تمامی ١٠٦ شهر استان اصفهان و روستاها راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: راهپیمایی خودرویی شهر اصفهان از مسیر میدان لاله به سمت پل‌های دفاع مقدس انجام خواهد شد که شهروندان می‌توانند به وسیله خودروهای شخصی در این برنامه شرکت کنند. با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده توسط پلیس راهرو امکان ملحق شدن شهروندان در طول مسیر نیز وجود دارد.

احمدی گفت: شهروندان می‌توانند با تزئین وسیله‌های نقلیه ابتکار و خلاقیت خود را به منصه ظهور بگذارند؛ البته برنامه‌های تبلیغاتی ویژه‌ای پیش بینی شده است که در مسیر راهپیمایی ٢٢ توسط گروه‌های مردمی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با همکاری صداوسیما مرکز استان برنامه‌ها و شعارهای راهپیمایی روز ٢٢ بهمن به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی و رادیو، پخش خواهد شد همچنین مناطق چهار، شش و ١٠ شهرداری اصفهان در جریان برگزاری راهپیمایی روز ٢٢ بهمن برنامه‌های ویژه‌ای را خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: مراسم ٢٢ بهمن به صورت مجازی از سامانه http://www.fajr.ccoip.ir برگزار خواهد شد که امکان استفاده از این سامانه امروز فراهم شده است.

احمدی ادامه داد: مسیر راهپیمایی موتوری روز ٢٢ بهمن بر اساس مسیرهای راهپیمایی سال‌های گذشته پیش بینی شده است بر همین اساس هفت مسیر برای حضور در این راهپیمایی به مقصد گلستان شهدا اصفهان در نظر گرفته شده است. مسیر شماره یک از حرم زینبیه، مسیر شماره دو از میدان شهید علیخانی ملکشهر، مسیر شماره سه از امام زاده ابوالعباس خوراسگان، مسیر شماره چهار از پل شهرستان، مسیر شماره پنج از مسجد المهدی مرداویج، مسیر شماره شش از مسجد جامع گورتان خیابان آتشگاه، مسیر شماره هفت از میدان ٩دی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقصد تمامی مسیرها ابتدا میدان امام حسین (ع) و سپس گلستان شهدا خواهد بود، خاطرنشان کرد: ٢٢ بهمن امسال در میدان امام (ره) هیچ‌گونه اجتماعی برگزار نخواهد شد و تنها برنامه‌های پیش‌بینی شده پخش صوتی در مسیرهای راهپیمایی و برنامه تلویزیونی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: در طول مسیر راهپیمایی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلفی توسط گروه‌های هنری و ورزشی برگزار خواهد شد. همچنین برنامه پرواز ١٣٩٩ کبوتر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی برگزار می‌شود.

احمدی ادامه داد: امیدواریم شهروندان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت مقررات ایمنی حماسه‌ای پرشور در اصفهان به نمایش گذارند.

وی خاطرنشان کرد: از سپاه پاسداران، شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سایر سازمان‌ها و شرکت‌هایی که برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اقدام و همکاری کردند تشکر می‌کنیم و از چندین دستگاهی که علی‌رغم داشتن ظرفیت مالی پای کار نیامدند گلایه‌مندیم؛ تعدادی از بانک‌های اصفهان برای گرامیداشت دهه فجر همکاری‌های لازم را نداشتند.

کد خبر 473212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.