رضایی: پروژه فاضلاب شهرستان سریع‌تر اجرا شود

استاندار اصفهان گفت: پروژه فاضلاب شهرستان سریع‌تر اجرا شود تا خیابان اصلی شهر بسته نشود و از مردم شهرستان نیز خواستارم که در اجرای این پروژه همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز (جمعه) در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار با بیان اینکه امروز شدیدترین تحریم‌ها بر کشور ما تحمیل می‌شود، اظهار کرد: پروژه‌هایی که با همت سرمایه‌گذاران اجرا می‌شود نشان دهنده همدلی با انقلاب و دولت است.

وی با بیان اینکه خوانسار تنها شهر بدون کمربندی در استان است که با تردد کامیون‌ها مشکلات تصادف ایجاد کرده است، گفت: برای احداث این دو پروژه بودجه در نظر گرفته شده و باید با برنامه مدون هر چه سریع‌تر اجرا شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اصفهان، برای احداث کمربندی خوانسار بودجه تخصیص یافت، افزود: کنارگذر شرقی خوانسار در حدفاصل میدان عسل تا کیلومتر پنج کمربندی است که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

رضایی با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان مناسب سازی شبکه فاضلاب است، گفت: به دلیل کوهستانی بودن شهرستان خوانسار فاضلاب به ابعاد زمین نفوذ نمی‌کند.

وی تأکید کرد: پروژه فاضلاب شهرستان سریع‌تر اجرا شود تا خیابان اصلی شهر بسته نشود و از مردم شهرستان نیز خواستارم که در اجرای این پروژه همراهی کنند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امروز شاهد راه‌اندازی پروژه تولید کارخانه چادر مشکی نای زرین با همکاری مدیران شهرستان و مسئولین دستگاه قضائی و ناحیه مقاومت بسیج در راستای جهش تولید بودیم.

کد خبر 473166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.