آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رمضانعلی معتمدی امشب (جمعه ۱۷ بهم‌ماه) در حاشیه اکران فیلم"تک‌تیرانداز" در یازدهمین جشنواره فیلم فجر و در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر اظهار کرد: فیلم‌های خوبی در جشنواره اکران می‌شود که یکی از این آثار فیلم "تک‌تیرانداز" بود که امشب با حضور خانواده شهید عبدالرسول زرین و جمعی از مسئولان اکران شد.

او درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره، توضیح داد: محل‌هایی که برای اکران فیلم‌ها انتخاب شده، از بهترین و بالاترین استانداردها برخوردار است. همچنین مسئولان اجرایی جشنواره نیز تصمیماتی نظیر تب سنجی مداوم مخاطبان پیش از ورود به سالن اکران، فاصله‌گذاری بین صندلی‌ها، استفاده ۳۰ درصدی از ظرفیت سالن و ضدعفونی صندلی‌ها بین هر سانس اتخاذ کرده‌اند. حداکثر سخت‌گیری‌ها برای حفاظت از سلامت افراد انجام شده ضمن اینکه مخاطبان نیز موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به استقبال از جشنواره در سه روز ابتدایی برگزاری آن در اصفهان، گفت: استقبال به فیلم‌ها بستگی داشته، برخی فیلم‌ها با تمام ظرفیت سالن و دیگر فیلم‌ها توانستند ۷۰ تا ۸۰ درصد بلیط‌های موجود را بفروشند.

کد خبر 473146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.