جلالی: آینده برای ماست و جای نگرانی وجود ندارد

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما آنقدر زحمت کشیدند که شایسته امتیاز باشند اما متاسفانه با یک شوت هیچ اندوخته ای کسب نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم تحول خوبی در ترکیب خود در این بازی داشتیم و ۵ بازیکن ما برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی بازی می‌کردند یا حتی دروازه‌بان و دفاع چپ ما برای نخستین مرتبه در لیگ برتر بازی می‌کردند و این می‌تواند نقطه‌ای امیدوار کننده برای ما و نساجی باشد.

وی افزود: چیزی که من را ناراحت می‌کند این است که بچه‌ها اینقدر زحمت کشیدند که شایسته امتیاز باشند اما متأسفانه به دلیل یک شوت، هیچ اندوخته‌ای نداریم. می‌خواهم به هواداران بگویم چیزی که امروز دیدید یک نقطه شروع و امیدوار کننده برای آینده است. ما تیم خود را ترمیم خواهیم کرد و روزهای آینده برای نساجی روزهای بهتری است.

جلالی در رابطه با استفاده از بازیکنان جوان افزود: سعی کردم ظرفیت‌های نهفته موجود در نساجی را شناسایی کنم و امروز مشاهده کردید ۳ بازیکن از پایه بازی کردند و این موضوع خوب است. به نمایش بازیکنان در بازی امشب خوش بین هستم و اثرات کار دو هفته‌ای خود را به وضوح در زمین دیدیم و شاید روی خلاقیت بازیکن حریف بازی را واگذار کردیم. در نیمه نخست حتی موقعیت گلزنی داشتیم و از بازیکنان خود راضی هستیم و از آنها تشکر می‌کنم. آینده برای ماست و جای نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 473141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.