تقابل بازار کوثر با مدافع عنوان قهرمانی/ گیتی پسند در جنگ با فردوس قم

در نهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان به مصاف تیم مس سونگون می رود و گیتی پسند نیز در برابر فردوس قم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان امروز (جمعه ۱۷ بهمن) از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی میزبان تیم مس سونگون ورزقان است. همچنین گیتی پسند اصفهان در شهر قم به مصاف تیم فردوس خواهد رفت.

بازارهای روز کوثر _ مس سونگون ورزقان

شاگردان سعید رستمی بازی گذشته خود را با وجود نمایش خوبی که داشتند، در شهر ری با نتیجه ۵ بر ۳ به تیم راگا واگذار کردند. آنها در حال حاضر از ۷ بازی که انجام داده اند ۷ امتیاز دارند و در رده پنجم جدول گروه ب قرار دارند. تعطیلات نیم فصل به تیم بازار کوثر که بسیار دیر فصل را آغاز کردند، کمک زیادی کرد و آنها در نقل و انتقالات نیز رشید قلی پور، محمدرضا رحمان نیا و محسن ساداتی تبار را به تیم خود اضافه کردند و امیدوار هستند این بازیکنان در نیم فصل دوم به این تیم کمک کنند.

در آن سوی میدان تیم مس در دیدار گذشته برابر سن ایچ ساوه، در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شدند. شاگردان علی افضل با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سن ایچ ساوه در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

بازی دو تیم در دور رفت مسابقات با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم مس به اتمام رسید اما برای این بازی تیم کوثر نمی‌خواهد در خانه امتیاز از دست بدهد و تلاش می‌کند حداقل یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی بگیرد. همچنین مس برای عقب نماندن از سن ایچ برای کسب جایگاه نخست در گروه، محکوم به پیروزی در این بازی است.

فردوس قم _ گیتی پسند اصفهان

شاگردان وحید شمسایی در بازی گذشته خود برابر شهید منصوری قرچک با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شدند و با پیروزی و صدرنشینی در گروه به تعطیلات نیم فصل رفتند. گیتی پسندی‌ها با ۱۴ امتیاز که کسب کرده اند نخستین تیم گروه الف هستند. آنها در نیم تغییر زیادی نداشتند و فقط سروش احمدنیا را به تیم خود اضافه کردند.

در آن طرف میدان تیم فردوس قم بازی گذشته خود را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب تیم پر مهره کراپ الوند شد. فردوس در حال حاضر با ۸ امتیاز در رده پنجم جدول گروه الف قرار دارد.

در بازی رفت دو تیم، فردوس قم نمایش قابل قبولی ارائه داد و تیم گیتی پسند را در اصفهان با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف کرد. در این بازی گیتی پسندی‌ها که مقاومت البرز را در تعقیب خود می‌بینند، نمی‌خواهند به راحتی به این تیم امتیاز از دست بدهند و از طرفی فردوس قم برای این که از کورس صعود به مرحله بعدی عقب نماند، باید از گیتی پسند در این بازی خانگی امتیاز بگیرد.

سایر مسابقات هفته نهم (جمعه ۱۷ بهمن ساعت ۱۵):

گروه الف:

شهید منصوری قرچک _ اهورا بهبهان

شهروند ساری _ مقاومت البرز

گروه ب:

ملی حفاری اهواز _ فرش آرا مشهد

سن ایچ ساوه _ ایمان شیراز (این دیدار به دلیل انصراف تیم ایمان لغو ونتیجه ۳ بر صفر به سود سن ایچ اعلام شد)

کد خبر 473050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.