بین مهاجمان فقط عباس زاده عملکرد خوبی دارد

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در این بازی و بازی قبل حمزویی را بازی دادیم که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، به جز محمد عباس‌زاده بقیه مهاجمان عملکرد خوبی از خود نشان ندادند. بازیکنان ما تمرکز کافی را ندارند که با حضور بازیکنان با کیفیت این موضوع حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: از هواداران به خاطر نتیجه ضعیف عذرخواهی می‌کنم، امروز اگر اشتباه می‌کردیم دچار مشکل می‌شدیم که همین اتفاق هم افتاد و از سید جلال غافل شدیم و یار گیری نکردیم. تا قبل از گل پرسپولیس روند بازی بد نبود اما نتوانستیم گل تساوی را بزنیم. دژاگه را روی نیمکت داشتیم، اما مصدوم بود.

وی ادامه داد: شجاعی به دلیل نداشتن کارت مربی‌گری نمی‌تواند در کنفرانس حضور پیدا کند و من به نمایندگی از او حضور دارم، این مربی از هفته پنجم تیمش را تحویل گرفت و همه می‌دانند که کار سختی است و زمان زیادی برای جایگزینی کادر قبلی نیاز داشت.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه تیم تراکتور نوسان زیادی دارد، تصریح کرد: در آینده با ترمیم تیم مشکلات رفع می‌شود، بعضی اوقات تیم عملکرد خوبی دارد و بعضی وقت‌ها عملکرد خوبی ندارد که اگر مقداری به ثبات برسد اوضاع بهتر می‌شود.

چمنیان اضافه کرد: در این بازی و بازی قبل حمزویی را بازی دادیم که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، به جز محمد عباس‌زاده بقیه مهاجمان عملکرد خوبی از خود نشان ندادند. بازیکنان ما تمرکز کافی را ندارند که با حضور بازیکنان با کیفیت این موضوع حل می‌شود.

کد خبر 473001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.