احداث خط مترو از زینبیه تا شاهین شهر در مرحله مطالعات است

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث خط مترو از ایستگاه دارک در زینبیه تا شاهین شهر (حبیب آباد، دولت آباد، گز و شاهین شهر) در پیوست بودجه آمده و مطالعات آن در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسینعلی حاجی دلیگانی ظهر امروز _پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۹ _در آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار، ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی این پروژه، اظهار کرد: کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار حاصل همدلی و کار کارشناسی بین مدیران شهری دو شهر اصفهان و دولت آباد بوده است.

وی با قدردانی از پیگیری‌ها و اقدامات شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، تصریح کرد: با اجرای پروژه ادامه بلوار فرزانگان بخشی از ترافیک سه راه نقشینه برطرف و مشکلات تردد اهالی دولت آباد، محسن‌آباد، لودریچه، کربکند، دستگرد، خورزوق و سین حل شد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار هدیه فجر انقلاب به مردم خونگرم و زحمتکش برخوار و دولت آباد است، اظهار امیدواری کرد: ارتباط تعامل بین دو شهر دولت آباد و اصفهان حفظ و ارتقا یابد.

وی با اشاره به پروژه مترو خاطرنشان کرد: احداث خط مترو از ایستگاه دارک در زینبیه تا شاهین شهر (حبیب آباد، دولت آباد، گز و شاهین شهر) در پیوست بودجه آمده و مطالعات آن در حال انجام است.

حاجی دلیگانی ادامه داد: خط مترو دیگری از اصفهان به سمت شاهین شهر (ایستگاه پاسداران در شهرک عاشق آباد به سمت شاهین شهر) مرتبط می‌شود که این موضوع نیز در پیوست بودجه آمده است، با توجه به این ظرفیت‌ها باید جلساتی برگزار و برای تحقق رینگ حمل و نقلی مفید تلاش شود تا شاهد عملیاتی شدن این اتفاق بزرگ باشیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درخواست دیگر اهالی دولت آباد اجرای ادامه جاده جانبازان است که امیدواریم در این باره دستورات لازم صادر شود، زیرا ایجاد دسترسی به میدان تاکسیرانی ضروری است.

کد خبر 472966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.