کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز در چادگان به زمین زده شد

در راستای طرح ملی آجر به آجر و پویش "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من"، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) ‌کلنگ احداث دو مدرسه خیرساز در شهرستان چادگان به زمین زده شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در پانزدهمین روز از بهمن ماه ۱۳۹۹ و همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر آئین کلنگ زنی احداث دو باب مدرسه در شهرستان چادگان برگزار شد.

در این مراسم که مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای شورای بانوان خیّر مدرسه‌ساز و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند به همت خیر نیک اندیش سرکار خانم پروین رضازاده کلنگ احداث یک مدرسه سه کلاسه در روستای حجت آباد به زمین زده شد.

این مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۲۰۵ مترمربع ساخته خواهد شد، که به یادبود پدر و مادرشان زنده یادان حاج اسدالله رضا زاده و حاجیه خانم ایران دایی غفاری نامگذاری می‌شود.

همچنین کلنگ احداث یک باب مدرسه یک کلاسه در روستای خرسانک چادگان به همت خیر نیک اندیش جناب آقای زرگران و با همراهی همسر ایشان سرکار خانم روح پرور زاده به زمین زده شد. این مدرسه که در راستای حذف یکی دیگر از مدارس کانکسی احداث خواهد شد، که زیربنای آن ۷۵ مترمربع است و به نام پربرکت حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) نامگذاری می‌شود.

کد خبر 472963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.