برگزاری مانور آتش‌نشانی در پارکینگ‌های طبقاتی سمنان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: مانور امداد و نجات و اطفای حریق نیروهای آتش نشانی سمنان در پارکینگ طبقاتی یکی از مجتمع های تجاری خدماتی سمنان برگزار شد.

سعید اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این مانور جهت هماهنگی، ارزیابی و بالا بردن توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی سمنان در پارکینگ طبقاتی یکی از مجتمع‌های تجاری خدماتی سمنان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به متصل بودن پارکینگ‌ها با مجتمع تجاری و حضور شهروندان و عطف به سناریوی نوشته شده، مهمترین اصل در اجرای این مانور هماهنگی بین نیروهای امدادی و اطفائی، فرماندهی عملیات در مواقع حساس و شرایط اضطراری، ارزیابی میدانی و تخلیه به موقع شهروندان از محل حادثه، اطفا حریق مورد نظر در پارکینگ، پیدا کردن مصدومین و انتقال به نقاط امن بوده است که در حوادث مشابه احتمالی بهترین همکاری را با هم داشته باشند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان خاطرنشان کرد: در این مانور نزدیک به ۹۰ نفر آتش نشان به همراه شش خودرو سبک و سنگین آتش نشانی در سه شب متوالی شرکت داشته اند و به خوبی موارد مطروحه و وظایف عملیاتی را پوشش دادند.

اسماعیل پور در پایان گفت: این مانور به منظور به نمایش گذاشتن توانمندی‌های سازمان آتش نشانی، بالا بردن سطح هماهنگی و آمادگی نیروها، ارتقای توان عملیاتی و سرعت عمل نیروهای آتش نشان جهت مقابله با حوادث احتمالی برگزار شد.

کد خبر 472944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.